Friday 19 April 2024| ۰۲: ۵۱ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
- متأسفانه مردم ما و حزب‎الهی‎ها ما گاه نسبت به گناهانی همچون سگ‎گردانی در جامعه حساسیت نشان نمی‎دهند. نسبت به راننده زن بدحجاب حساسیت نشان نمی‎دهند، اگر می‎ترسید حزب‎الله نیستید، گاه در یک مغازه اغذیه‎فروشی یک زن بدحجاب در کنار یک مرد کار می‎کند، باید مجوز این گونه مغازه‎ها را لغو کرد.
سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان به شدت از وضعیت حجاب در این شهر انتقاد کرد.

به گزارش آستان، مهمترین بخش های خطبه های نمازجمعه امروز اصفهان به نقل از ایسنا و سایت صاحب نیوز  به این شرح است:

- من به عنوان رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام می‌کنم این ستاد بدون مردم کاری از پیش نمی‌برد.
 
- در اصفهان وضعیت حجاب بد است. عکس‌هایی به دفتر من رسیده است که زنان در کنار زاینده‌رود خشک مثل اروپا عکس گرفته‌اند همین کارها را می‌کنید رودخانه که خشک شد بالا دست آن هم خشک می شود. 
 
- ما در انقلاب فرهنگی درست عمل نکرده‌ایم، در این چند سال حتی نتوانسته‌ایم دانشگاه را زنانه و مردانه کنیم/  این چه انقلاب فرهنگی است که هیچ کار اساسی در آن انجام نشده است. 
 
- به وزارت ارتباطات و مخابرات می‌گویم اگر می‌توانید با سر دسته شبکه‌هایی که موجب بی‌عفتی می‌شوند برخورد کنید اگر این کار را نکنید رسالت خود را انجام نداده‌اید، مخابرات می‌تواند این افراد را پیدا و آنها را خفه کند. 
 
- ما اگر گناه ببینیم و فقط نچ نچ کنیم فایده‌ای ندارد، نیروی‌ انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از بچه‌های حزب‌الهی استفاده کند

 -  متأسفانه مردم ما و حزب‎الهی‎ها ما گاه نسبت به گناهانی همچون سگ‎گردانی در جامعه حساسیت نشان نمی‎دهند. نسبت به راننده زن بدحجاب حساسیت نشان نمی‎دهند، اگر می‎ترسید حزب‎الله نیستید، گاه در یک مغازه اغذیه‎فروشی یک زن بدحجاب در کنار یک مرد کار می‎کند، باید مجوز این گونه مغازه‎ها را لغو کرد.

- چرا مردم حزب‌الله نسبت به سگ گردانی‌ها، رانندگی زنان بدون حجاب یا کشف حجاب‌ حساسیت نشان نمی‌دهند.

- آیا درست است در شهر مذهبی و استانی که بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است شاهد فعالیت مغازه‌دارانی باشیم که زنان نامحرمی را با آرایش کامل یا ناقص به‌کارگیری می‌کنند.
 
-  دختری که در خانه تهی از اظهار محبت باشد با یک سلام و یک شاخه گل از راه به در می‌شود. این در حالی است که زن مدیر خانواده است و مرد را در دامن خودش پرورش می‌دهد. یکی از خصلت‌هایی که برای مردان بد ولی برای زنان به خصوص در مواجه با نامحرم خوب است تکبر نام دارد زن باید در برابر مردان نامحرم با تکبر حرکت کند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین