Thursday 25 April 2024| ۰۳: ۳۱ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
نماینده زرتشتیان در مجلس:
باید باور کنیم که گلستان ایران به تنوع رنگش زیباست و این یک استراتژی است که باید همه گیر شود.
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همواره قدردان تفکری هستیم که اعلام کرد ایران کشور همه‌ی مردم و توحید مذهب تمام ایرانیان است و مهمتر اینکه بحران زمان انقلاب را مدیریت کردند. 
 
اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارآستان اظهار کرد: نکته ای که در باب انقلاب وجود دارد این است که مهمترین پارامتری که در انقلاب وجود داشت بازگشت به دین بود و این موضوع به دین خاصی تعلق نداشت بلکه متعلق به تمام ادیان الهی است. 
  
وی افزود: امام خمینی(س) الگوی تمام عیاری به جهت ایجاد وحدت بودند.
 
وی در خصوص عدم تبعیض در بین ادیان در ایران اسلامی که همواره دستاویز رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است، تشریح کرد: چند نکته در این رابطه وجود دارد و در ابتدا اینکه در ایران از هزاران سال گذشته ادیان و نژادهای مختلف در کمال آرامش و امنیت با هم زندگی کردند.
 
اختیاری ادامه داد: نکته ی دوم این است که باید باور کنیم که گلستان ایران به تنوع رنگش زیباست و این یک استراتژی است که باید همه گیر شود.
 
این نماینده ی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سومین موضوع در این رابطه، اظهار داشت: ما ایرانی‌ها از هر دین و نژاد و فرهنگی که هستیم، باید یاد بگیریم به مشترکات خود افتخار کنیم و به تفاوت‌هامان نیز احترام بگذاریم و امروز این موضوع باعث شده است که ایران از دیگر کشورهای همجوارش متمایز باشد چنانچه درکشورهای دیگر متاسفانه به همین دلیل نا امنی و جنگ خانمان‌سوز به وجود آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: