Wednesday 24 April 2024| ۰۴: ۲۸ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر تقویت نیروی انتظامی استان به منظور اجرای موفق‌تر طرح‌های آن گفت: مازندران در حوزه شاخص‌های امنیتی در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر توجه ویژه دولت به طرح‌های امنیت اجتماعی در مازندران گفت: متأسفانه هنوز طرح‌های ساماندهی سواحل شمال متولی ندارد.

به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قواست که سبب اقتدار نیروهای مسلح شده است.

وی افزود: عدالت پایه امنیت بوده و کشوری که امنیت نداشته باشد عدالت در آن معنا ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیاری از محلات آلوده استان از ابتدای پیروزی انقلاب پاکسازی نشده بود، تصریح کرد: در 3 ساله مدیریت سردار جعفری‌نسب در فرمانده انتظامی مازندران اکنون هیچ منطقه آلوده به موادمخدر وجود ندارد.

طبرسی با بیان اینکه مشکل اصلی مازندران نبود طرح مدون و اساسی در ساماندهی سواحل است، افزود: طرح‌های ساماندهی سواحل شمال کشور متولی ندارد بنابراین بسیاری از متدینین و نیروهای ارزشی نظام به واسطه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از تفرج در دریا خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید فکری برای ساماندهی سواحل شمال از سوی دولت به صورت اساسی صورت گیرد، بیان کرد: طرح‌های دریا باید طوری مناسب‌سازی شده که ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر تقویت نیروی انتظامی استان به منظور اجرای موفق‌تر طرح‌های آن گفت: مازندران در حوزه شاخص‌های امنیتی در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفته است.

مازندران در ردیف 3 استان امن کشور قرار دارد

ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همدلی و اتحاد منسجمی بین 3 قوا در مازندران صورت گرفته است، افزود: این اتحاد سبب تقویت همه‌جانبه در حوزه امنیت و ارتقای شاخص‌های اجتماعی در مازندران شده است.

وی با بیان اینکه به برکت نیروهای مسلح ایران این کشور به جزیره امن در منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: در حوزه طرح‌های دریا در 3 سال گذشته اقدامات مؤثری صورت گرفته که سبب کاهش 63 درصدی غریق در سواحل مازندران شدیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در مازندران مطلوب است گفت: مازندران در ردیف 3 استان امن کشور قرار گرفت.

تا دقایقی دیگر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین