Wednesday 17 April 2024| ۰۳: ۰۵ - چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
مدیر عامل ستاد دیه خبر داد؛
فیلم «بارکد» آخرین ساخته مصطفی کیایی با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پردیس سینمایی کورش اکران خواهد شد.
فیلم «بارکد» آخرین ساخته مصطفی کیایی با هدف جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پردیس سینمایی کورش اکران خواهد شد.

به گزارش آستان مدیر عامل ستاددیه کشور گفت: با حضور عوامل فیلم سینمایی بارکد و همچنین جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های موسیقیایی کشور آخرین اثر کمدی مصطفی کیایی، روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه راس ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس سینمایی کورش اکران و تمامی عواید این اقدام خیرخواهانه صرف آزادی زندانیان تحت حمایت ستاددیه می‌شود.

اسدالله جولایی افزود:این فیلم که از نوزده خرداد به چرخه اکران اضافه شده و در نمایش ده روز خود به فروش بالای 1 میلیارد تومانی دست یافته است، در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش بهترین اثر کمیک از نگاه مخاطب اثر برگزیده انتخاب شد.

«بارکد» با بازی بهرام رادان، سحر دولت‌شاهی، بهاره کیان افشار، محسن کیایی، پژمان بازغی و رضا کیانیان تا به امروز در گیشه با استقبال خوب مخاطبین همراه بوده است.

شرکت فیلمیران به عنوان مسئول پخش این فیلم که تا کنون بیش از 300 بلیت این نمایش ویژه را هم پیش فروش کرده، قیمت هر بلیت این سانس را که به امور خیریه اختصاص دارد ۵۰ هزار تومان اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین