Friday 29 March 2024| ۱۳: ۰۸ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹
یک فعال سیاسی مطرح کرد:
ممکن است اصولگرایان در رقابت با آقای روحانی از یک کاندیدای مشترک که قدرتمند باشد و ویژگی رجل المله بودن را داشته باشد حمایت کنند، کسی که بتواند آرای خاکستری را نیز بدست بیاورد.
احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی

یک فعال سیاسی گفت: احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود دارد.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود: اصولگرایان در مسیر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آینده می توانند سه سناریو و رویکرد را مورد توجه قرار دهند.

وی به بیان این رویکردها پرداخت و گفت: اگر آقای روحانی طی یک سال آینده اقداماتی را انجام دهد که به مذاق جریان اصولگرایی خوش بیاید ودرواقع وي را ادامه دهنده مسیر انقلاب بدانند ممکن است از او حمایت کنند.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: هم چنین ممکن است اصولگرایان در رقابت با آقای روحانی از یک کاندیدای مشترک که قدرتمند باشد و ویژگی رجل المله بودن را داشته باشد حمایت کنند، کسی که بتواند آرای خاکستری را نیز بدست بیاورد.

به گزارش آستان،کنعانی مقدم اظهار کرد: سومین سناریو می تواند این باشد که اصولگرایان کاندیدایی را معرفی کنند که فقط بتواند در رقابت حضور داشته باشد تا در دوره بعد انتخابات به عنوان یک رقیب جدی در عرصه حضور داشته باشد در واقع اصولگرایان برای حضور چنین فردی در دوره بعد انتخابات زمینه سازی خواهند کرد.

این فعال سیاسی هم چنین با بیان اینکه درجریان اصولگرایی کم نیستند افرادی که بتوانند وارد عرصه رقابت شوند و رای بیاوند گفت: کسانی مثل آقای قالیباف، رضایی و جلیلی در انتخابات گذشته کاندیدا شدند و چند میلیون رای آوردند اما اینکه جریان اصولگرایی بتواند برسر یک کاندیدا اجماع کند بحث دیگری است . جریان اصولگرا باید بداند که رمز موفقیتش همین اجماع است.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین