Saturday 20 April 2024| ۱۲: ۴۷ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
عضو جامعه روحانیت در گفت و گو با آستان؛
در حل پرونده هسته ای طرف ما آدم حسابی نبود و به ما خیانت کرد ومیلیاردها از پول ما را بردند و با این همه آبرومندانه تر این است که روحانی خودش برای دور بعد ریاست جمهوری نامزد نشود.
در دولت یک نفر

حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی گفت: روحانی ازهمان ابتدا که آمد کلیدی را به مردم نشان داد و گفت صد روز دیگر قفل گرانی و بیکاری را باز می کنم حالا نه تنها آن قفل ها را باز نکرده بلکه مدام قفل روی قفل زده است.

 وی در ادامه در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود: احمدی نژاد اینطور بود که گاهی برای مردم کارهایی انجام می داد و به خاطر همان کارها می بینیم که استقبال مردم در شهرستان ها از احمدی نژاد نسبت به روحانی بیشتر است.البته من نمی گویم که احمدی نژاد بیاید، به نظرم او جاهایی برای مردم کارهایی می کرد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که حل پرونده هسته ای خود باز شدن یک قفل نبوده است ؟ اظهار کرد: متاسفانه در این ارتباط، طرف ما آدم حسابی نبود و به ما خیانت کرد ومیلیاردها از پول ما را بردند و با این همه آبرومندانه تر این است که روحانی خودش برای دور بعد ریاست جمهوری نامزد نشود.

شجونی با بیان اینکه اگر روحانی بار دیگر رئیس جمهور شود سرگردانی هایش ادامه پیدا می کند، گفت: به عقیده من وي رئیس جمهور نیست بلکه معاون اول هاشمی محسوب می شود و بین کارگزاران و اصلاح طلبان زندگی می کند و با یک نفر اصولگرا آشنا نیست ضمن اینکه در کابینه اش هم یک نفر اصولگرا پیدا نمی شود.

وی ادامه داد: اگرچه این دولت به مردم قول های دیگری داده بود ولی در حال حاضر روزمرگی خود را طی می کند و درحالی که پول هایی که هست را باید در تولید خرج کند برای تشویق مردم برای خرید ماشین به آن ها وام 25 میلیون تومانی می دهند. تدبیر این است که با این پول ها به عروس و دامادها وام داده شود.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین