Friday 29 March 2024| ۱۷: ۲۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
امام جمعه ازنا در گرامیداشت شهدای هفتم تیر:
بارزترین مشخصه احمد آقا ولایت مداری ایشان بود.سید احمد آقا در دوران امام بازو و مشاور ایشان و پس از ارتحال امام هم در خدمت مقام معظم رهبری بودند.
سید علی خمینی مسیر پدر بزرگوارشان را ادامه می دهد

امام جمعه ازنا گفت: امروز توفیق داریم به مناسبت هفته قوه قضاییه و سالگرد شهدای هفتم تیر به خصوص شهید بشتی،در خدمت یادگار بزرگوار امام حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی باشیم.

به گزارش خبرنگار آستان،حجت الاسلام سید داود شاهچراغی امام جمعه ازنا در گرامیداشت شهید آیت الله صادقی از شهدای هفتم تیر افزود:ما در کشورمان رفیع تر از بیت امام ،بیتی را سراغ نداریم چرا که بیت امام پشتیبان ایشان در دوران مبارزه ،استبداد، تبعید ،انقلاب  و دوران دفاع مقدس بودند و نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف امام داشتند.

وی با گرامیداشت یاد سید احمد آقا خمینی گفت:بارزترین مشخصه احمد آقا ولایت مداری ایشان بود.

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد:سید احمد آقا در دوران امام بازو و مشاور ایشان و پس از ارتحال امام هم در خدمت مقام معظم رهبری بودند.

امام جمعه ازنا تصریح کرد:یادمان نمی رود زمانی که رهبر انقلاب برای تسلیت به بیت امام به جماران رفتند احمد آقا در محضر ایشان فرمود؛شما را ولی خود می دانیم از خبرگان رهبری بابت انتخاب جانشین امام که با اشارات و پیام امام بود تشکر می کنیم.

حجت الاسلام شاهچراغی خاطر نشان کرد:حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نیز همانند پدر بزرگوارشان که امین امام و رهبری بود همان مسیر را ادامه می دهد .

وی در پایان سخنانش گفت:از مردم و مسئولین بابت استقبال شایسته از یادگار گرامی امام خمینی(ره)تشکر می کنم.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین