Wednesday 24 April 2024| ۱۲: ۵۱ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به‌نظر می‌رسد رویکرد مدیریت جدید صداوسیما رویکرد اعتدال است به‌گونه‌ای است که برخلاف معمول از یادگار امام در برنامه زنده دعوت شد.
ریاست جدید صداوسیما محدودیت‌های پخش برنامه‌های حرم امام (س) را بردارد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نه مردم می‌گذارند و نه کسی می‌تواند امام و بیت امام را از صحنه انقلاب و نظام حذف کند. 
 
به گزارش آستان،هاشم‌زاده هریسی ، با بیان اینکه نمی‌توان در دنیایی که ارتباطات تا این حد گسترده شده چیزی را محدود کرد، عنوان داشت: هیچ موضوعی از دید افکار عمومی مخفی نمی‌ماند ضمن اینکه به ،سانسور مراسم‌های حرم امام آثار زشتی هم در عرصه جهانی و بین‌المللی خواهد داشت و از نظر اخلاقی و شرعی درست نیست.

وی ادامه داد: حرم امام متعلق به اهل بیت حضرت امام نیست. حرم امام متعلق به همه است و باید عظمت و حرمت آن را حفظ کنیم. هر برنامه‌ای که در حرم امام برگزار می‌شود متعلق به کل نظام و انقلاب است و نباید با آن جناحی برخورد کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به‌نظر می‌رسد رویکرد مدیریت جدید صداوسیما رویکرد اعتدال است به‌گونه‌ای است که برخلاف معمول از یادگار امام در برنامه زنده دعوت شد. ممکن است در این میان عواملی هم در بیرون وجود داشته باشد که نگذارند این کار‌ها صورت بگیرد و ادامه یابد. اگر این عوامل بگذارند امیدواریم که ریاست جدید سازمان صداوسیما بتواند محدودیت‌های مربوط به پخش برنامه‌های حرم امام را بردارد و این طلسم را بشکند و این قباحت را از دامن انقلاب بزداید. چون نه مردم می‌گذارند و نه کسی می‌تواند امام و بیت امام (ره) را از صحنه انقلاب و نظام حذف کند.

منبع:ایلنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین