Thursday 25 April 2024| ۱۳: ۳۶ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
نماینده سیرجان در گفت و گو با آستان:
نماینده سیرجان تعداد سوالات مطرح شده از دولت یازدهم را 2266 عدد اعلام کرد و گفت: از این همه سوال، تنها 265 مورد اعلام وصول شد و در نهایت 62 مورد در صحن علنی مجلس مطرح شد که این بیانگر تعامل درست انصاری با نمایندگان مجلس بود.
نماینده سیرجان با تاکید بر اینکه در مجلس نهم و این دوره شاهد تعامل بسیار خوب مجید انصاری با نمایندگان مجلس بودیم گفت: دلسوزی انصاری به حوزه های انتخابیه بسیار خوب بود. وی در سفرهای استانی ریاست جمهوری به شهرستانهای محروم و دورافتاده می رفت و در بین اقشار گوناگون سخنرانی و اطلاع رسانی می کرد تا حضور مسوولان در کنار مردم برای تمامی آحاد جامعه قابل لمس باشد. 

شهباز حسن پور در گفت گو با خبرنگار آستان از تسلط خوب انصاری به مسایل کشور خبر داد و گفت: انصاری نسبت به مسایل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی  و اجتماعی تسلط داشت و امروز در جایگاه حقوقی نیز خاطر جمع هستیم که می تواند مشکلات بخش حقوقی کشور را مرتفع کند.

وی در پاسخ به اینکه اکر انصاری تسلط داشت، چرا جا به جا شد، گفت: انصاری برکنار نشد، بلکه از یک معاونت به معاونت دیگری منتقل شد. اما نکته مهم این است که بسیاری از نمایندگان مجلس نهم علیه دولت بودند و دولت به معاون پارلمانی نیاز داشت که بتواند با هر کدام از این نمایندگان با زبان خودشان حرف بزند هرچند که آنها مخالف دولت بودند و هرگز حاضر به همراهی نمی شدند.

وی با اشاره به مشکلات کلان کشور در امر قانونی گفت: امروزه قوانین موازی، مشکلاتی که در بخش قانون وجود دارد و مواردی از این دست اهمیت حضور یک فرد مسلط به قانون را برای همگان اثبات می کند. بنابر این حضور انصاری در معاونت حقوقی می تواند منشا خیر باشد و البته باید با نمایندگان مجلس نیز همفکری داشته باشد.

وی افزود: مجید انصاری و امیری هر دو می توانند منشا خیر و برکت باشند. هر دو ازانقلابيون هستند و از شاگردان امام خمینی واز یاران رهبری بوده اند.

حسن پور با یادآوری اینکه مجید انصاری از سوی  مقام معظم رهبری به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزیده شده و امیری نیز از حقوقدانان شورای نگهبان بود ،گفت: به هر حال عملکرد آنان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در مدت شروع کار دولت یازدهم تا پایان مجلس  نهم، تعداد 11420 تذکر و سه استیضاح علیه دولت اتفاق افتاد ،گفت: در مورد وزیر علوم دیدیم که چه حاشیه هایی درست کردند و مدتها این وزارتخانه وزیر نداشت.

نماینده سیرجان تعداد سوالات مطرح شده از دولت یازدهم را 2266 عدد اعلام کرد و گفت: از این همه سوال، تنها 265 مورد اعلام وصول شد و در نهایت 62 مورد در صحن علنی مجلس مطرح شد که این بیانگر تعامل درست انصاری با نمایندگان مجلس بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سوالات در کمیسیونها حل و فصل می شد گفت: معاون پارلمانی رییس جمهور برای ایجاد تعامل بین وزرا و مجلس همکاری خوبی داشت و کاهش تعداد سوالات بیانگر این است که عملکرد تیم پارلمانی دولت خوب بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: