Friday 29 March 2024| ۱۶: ۳۳ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: ‌برخی از ضعف‌های خوزستان مدیریتی است زیرا وضعیت استان نسبت به سایر استان‌های کشور نامناسب‌تر است و در بخش صنعت نیز باید دید مشکل چه هست که بانک‌ها این‌گونه عمل می‌کنند و به وضع واحدهای تولیدی رسیدگی نمی‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلاتی که در بخش مدیریت صنعت استان وجود دارد، گفت: ‌ما گره‌های کوری در استان خوزستان داریم و برای حل آن‌ها باید مدیران منفعل و بی‌عرضه در استان را عوض کرد زیرا این چنین عملکردی در سایر استان‌ها وجود ندارد.

به گزارش آستان به نقل از ایسنا، سید محمد علی آیت الله موسوی جزایری در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و روز حمایت از صنایع کوچک که امروز، 6 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید برای گره‌هایی که در استان وجود دارد و اکثرا گره‌های مدیریتی هستند راه حلی ارائه کرد و مدیران با عرضه را در خوزستان حفظ کرد اما کسانی که برای حل مشکلات استان تلاش نمی‌کنند و ریسک پذیر نیستند را باید کنار گذاشت. 

وی افزود: ‌از مدیرانی که نمی‌توانند عملکرد مناسب در استان داشته باشند و برای حل مشکلات راهکاری از سوی خود ارائه کنند، می‌خواهیم که برای رضای خدا استعفا دهند زیرا نمی‌شود چون آن‌ها دوست دارند مدیریت کنند، مردم تاوان بدهند. 

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: ‌از مسئولین کشوری می‌خواهیم اگر مدیران ناکارآمد استانی استعفا نمی‌دهند، خود در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کنند و آن‌ها عوض کنند زیرا دیگر کاسه صبر مردم خیلی وقت است که لبریز شده و باید برای مشکلات آن‌ها کاری کرد. 

وی ادامه داد:‌ مسئولین کشوری باید مدیران ترسو را عوض کنند زیرا قدرت ابتکار عمل ندارند و نمی‌توانند تصمیمات صحیح بگیرند و باید چاره‌ای برای حال خوزستان اندیشیده شود تا مشکلات استان کاهش پیدا کند. 

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد:‌ قوانین در برخی از موارد مشکل ساز هستند که البته راه‌حل حقوقی دارند اما باید مدیران این راه‌حل‌ها را پیدا کنند ولی متاسفانه این کار از سوی مدیران بخصوص در خوزستان انجام نمی‌گیرد و هیچ کس نیز از آن‌ها هیچ مطالبه‌ای نمی‌کند.

وی گفت:‌ توجه به تهران خوب است زیرا مرکز کشور است اما باید به داد سایر استان‌ها نیز رسید و فقط نباید به تهران توجه کرد زیرا مردم در استان‌ها مشکلاتی دارند که از گوش مدیران دور هستند و هیچ کسی صدای آن‌ها را نمی‌شنود. 

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: ‌برخی از ضعف‌های خوزستان مدیریتی است زیرا وضعیت استان نسبت به سایر استان‌های کشور نامناسب‌تر است و در بخش صنعت نیز باید دید مشکل چه هست که بانک‌ها این‌گونه عمل می‌کنند و به وضع واحدهای تولیدی رسیدگی نمی‌کنند. 

وی گفت:‌ مسئولین سیاسی، فرهنگی و معنوی برای پشتیبانی از اقتدار اقتصادی استان باید وحدت عمل بیشتری با یکدیگر داشته باشد. همچنین همه باید همراه با استاندار عمل کنند تا شاهد حل مشکلات استان باشیم. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات استان تلاش کنیم و جهتگیری ما آن گونه باشد تا بر مشکلات پیروز شویم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
این امام جمعه شجاع در واقع حرف مردم تمام استانهای دیگر را زد متاسفانه تعداد زیادی مسئولین بی خاصیت که تنها بفکر خودشان هستند و هیچکاری برای مردم انجام نمیدهندرا باید تعویض کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین