Saturday 20 April 2024| ۰۸: ۱۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
در خصوص پلیس قضایی مراحل رسیدگی به کمیسیون‌های مجلس و قوه قضائیه در حال بررسی است. این مسئله نیز در صورت ابلاغ توسط پلیس با آمادگی کامل انجام خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: وضعیت امنیتی پایتخت بسیار مناسب و خوب است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تهدید داعش مبنی بر انفجارهای مهیب در تهران بی‌پایه و اساس است.

به گزارش  آستان به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وضعیت امنیت پایتخت، خوب و مناسب است، اظهار کرد: آمادگی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در سطح بالایی قرار دارد و مشکل خاصی از نظر امنیت نداریم و اخباری که در فضای مجازی در خصوص تهدید داعش به انفجارهای مهیب در تهران منتشر می‌شود، بی‌پایه و اساس است و اکثراً اخبار جعلی هستند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص راه‌اندازی پلیس اطفال در کشور اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه بانوان، مشاور امور بانوان در سراسر کشور وجود دارد و در نیروی انتظامی تمام اتفاقاتی که در این حوزه می‌افتد را پیگیری می‌کنیم، اما در خصوص پلیس اطفال این مسئله در قوه قضائیه و کمیسیون‌های مجلس مورد بررسی قرار گرفته و هر وقت که ابلاغ شود، آمادگی اجرای آن را داریم.

سردار اشتری افزود: در حال حاضر اگر مراجعه‌ای از اطفال به پلیس صورت گیرد و یا به سامانه 110 اعلام شود پاسخگو خواهیم بود و درصورتی که ابلاغی از طرف قوه قضائیه برای پلیس اطفال به ما فرستاده شود با عنایت بیشتری آن را انجام خواهیم داد.

سردار اشتری اظهار کرد: در خصوص پلیس قضایی مراحل رسیدگی به کمیسیون‌های مجلس و قوه قضائیه در حال بررسی است. این مسئله نیز در صورت ابلاغ توسط پلیس با آمادگی کامل انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص گزارشاتی که از آتش‌سوزی چند پتروشیمی ارائه شده است، گفت: این گزارشات به شورای عالی امنیت و شورای وزارت کشور ارسال می‌شود و در نهایت قوه قضائیه در این موضوع تصمیم‌گیرنده است، اما پلیس هنوز به ارتباط داشتن این آتش‌سوزی‌ها به موضوع سوئی نرسیده است.

وی در خصوص نقش ناجا در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر که بعضاً از اتباع خارجی هستند، گفت: مسئولیت اصلی این کار با دستگا‌ه‌های دیگری است، ولی نیروی انتظامی به عنوان عضو فعال در این زمینه حضور دارد و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است تا این افراد در محل‌های مناسبی نگهداری شوند و به جمع خانواده‌ها برگردند که البته بخشی از این افراد اتباع خارجی هستند که برخورد لازم طبق ضوابط با آنها انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین