Friday 19 April 2024| ۰۹: ۰۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
امروز رهبر معظم انقلاب با توجه به عدم همکاری بعضی از مسئولان یک تنه حریف همه دنیا هستند و هیچ باکی ندارند و دائما برخلاف کسانی که روحیه خود را باخته اند آمریکا را تحقیر می کنند و قدرت های بزرگ دنیا را با روشنگریهای خود دائما می کوباند و منفور معرفی می کند و این همان استقامتی است که قرآن کریم ما را به آن دعوت می کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: سیاسیونی ‌که از غرب و آمریکا حساب می برند روحیه مقاومت آنها ضعیف است که ای کاش خودشان ضعیف بودند، این افراد ممکن است در برخی‌ها اثر بگذارد و آنها را تضعیف کنند.

به گزارش آستان به نقل از انتخاب، حجت الاسلام کاظم صدیقی دقایقی پیش در یادواره سردار شهید ناصری و شهدای برون‌مرزی خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: برخی از خدا بی‌خبرها گفتمان انقلاب و امام راحل را تضعیف می‌کنند و می‌خواهند حواس‌ها را به برجام، حقوق‌های نجومی و اشرافیت ببرند و آمریکا را بزرگ کنند.

وی بیان کرد: پروردگار متعال برای نجات بشر انبیاء را براساس لطف خودش فرو فرستاد و برای پشتیبانی از انبیاء در طول تاریخ جهاد مجاهدین و خون شهیدان را قرار داد.

وی افزود: خداوند متعال خون شهیدان را صلاحی برای اتمام حجت، تحریک احساسات و ایجاد روحیه مقاومت در برابر طاغوت، دنیا پرستان، حرام خواران، ریاح کاران واربابان ضرب وزورقرار داده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه هیچ صلاحی مانند مقاومت و صبر در پیشبرد ادیان الهی موثر نبوده است، تصریح کرد: خداوند متعال در قران کریم 12 مرتبه از لفظ استقامت به روشهای مختلف برای هدایت انسان ها به کار برده است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: همه سیاسیونی که از غرب و آمریکا حساب می برند و روحیه مقاومت شان ضعیف است این حالت شان بر بعضی ها اثر می گذارد و روحیه آن ها را تضعیف می کندکه در این رابطه خداوند می فرماید: کسانی که حکومت دین را قبول کرده اند با قبول حاکمیت طاغوت در تضاد هستند زیرا امکان ندارد کسی هم با مخلوق باشد و هم زیر بار آمریکا  و انگلیس برود و با ساز آنها برقصند!

وی افزود: کسانی که شعار حاکمیت خداوند را سر می دهند و با شعور تکرار کرده اند و عقب نشینی نکرده اند هیچ نگرانی و خوفی در آن ها نیست.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب با توجه به عدم همکاری بعضی از مسئولان یک تنه حریف همه دنیا هستند و هیچ باکی ندارند و دائما برخلاف کسانی که روحیه خود را باخته اند آمریکا را تحقیر می کنند و قدرت های بزرگ دنیا را با روشنگریهای خود دائما می کوباند و منفور معرفی می کند و این همان استقامتی است که قرآن کریم ما را به آن دعوت می کند.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: نزول ملاک یک مقام است و این نخستین درجه و ثمره ملتی است که تا دم مرگ استقامت می کند.

وی افزود: دلاوران، رزمندگان و همسنگرانی که استقامت آن ها مقطعی نیست و تا هستند حزب الله و اولیاء هستند و نخست ثمره که در پایان رزمشان خداوند می دهند نزول ملائک است و ملائک نیز دست خالی بر بالین آن ها حاضر نمی شوند و می گویند استقامت تان سبب شده پروندتان صاف و هیچ نگرانی از گذشته و خوفی از آینده نداشته باشید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مرگ حق است و کسی از مرگ خود آگاه نیست  و اگر رزمندگان ما شهید نمی شدند مرگشان در ان زمان بود اما چه توفیق و جزبه ای این شهدا دارند که مرگشان با سایرین متفاوت است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: مرگ شهدا پوست انداختن است نه پوسیدن و با مرگ خود به لقاء الهی پیوستند و به مقام ابدیت نایل شده اند ،اما مرگ دیگران اینگونه نیست و شهداءبا ریزش اولین قطره خون شان پرونده اعمالشان صاف و فرشتگان بر بالین آن ها می آید.

وی افزود: شهدا پس از مرگ چشم سرشان بسته و چشم دلشان باز می شود و خدا را می بیند و حجابی بین خدا و شهید نمی ماند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهید محدود قفش زمان ومحدود یک جا نیست وشهید هم حصار زمان را در نوردیده است هم قله های مکان را ارتقاء پیدا کرده است و اشراف به همه وقایع دارد.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: امام گفتمان یاد می دهد و این از خدا بی خبرها گفتمان امام (ره) و گفتمان انقلاب را دارند نابود می کنند و حواس ها را به سمت برجام، ارتباط با آمریکا، رفاه، حرام خوری، حقوق های نجومی، انواع تجملات رایاد می دهند قرآن دارد به ما گفتمان و فرهنگ یاد می دهد و می گوید زمانی که نام شهید را می برید نگوید حیف شد.

وی افزود: شهدا مرد بودن، خانه نشین، عیش و عشرت طلب نبودن، شهدا در لجن سیاست نرفته بودن که به خاطره سیاست دشمن را بزرگ و خودشان را تحقیر کنند و مرد مردان وارد صحنه شده اند.

شهداء برای پیاده کردن اسلام به شهادت رسیده اند نه حکومت سیاسیون

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهدا مرد میدان، شجاع و صادق بودن و به قول های که در برابر پروردگار داده اند عمل کرده اند.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: شهداء برای پیاده کردن اسلام به شهادت رسیده اند نه برای پیاده کردن حکومت سیاسیون و جانشان را در راه خدا داده اند و با خونشان شجره دین را آبیاری کرده اند تا حجاب، عفت، حلال و حرام، رعایت عهد پیمان باشد سیستم اداری درست شود.

وی افزود: آیا ادارات ما امروز دین خود را به شهداء ادعا کرده اند و در این راستا امور مردم را به خوبی راه می اندازند.

امام جمعه موقت تهران گفت: جنت نتیجه استقامت ملتی است که قول به شهدا و امام(ره) داده اند که نه شرقی و نه غربی گفته اند و این عوامل استکبار چرا ما را می خواهندغربی کند این چه توطئه ای است.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: چرا شبکه های مجازی اصلاح نمی شود، به داد جوان ها نمی رسند، چرا به داد دانشگاهها نمی رسند و جلو بد حجابی را در دانشگاه ها نمی گیرند، مگر مملکت امریکا است مگر قدرت ندارند چرا بخش نامه نمی کند و جلو این ها را نمی گیرند و فقرا هر روز فقرشان افزوده می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره فقرا را توصیه می کنند و در این راستا بنیاد برکت را برای کسانی که فقیر هستند و کسی از آن ها خبر ندارد بنیان گذاشته اند و همواره رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی تاکید می کند منتظر برجام نباشید و به مردم تکیه و اقتصاد مقاومتی را پیاده کنید و صنعت های کوچک را در شهرستان ها راه اندازی و جوانان را از بیکاری، سنگ اندازی و سرگردانی نجات دهید.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در این یک سال اخیر در هر مناسبتی تاکید می کند خبرگان باید انقلابی بماند، قضات، حوزه باید همگی باید انقلابی باشند.

مسئولان بداننداگر شهدا نبودند این مسئولیت ها وجود نداشت

صدیقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در هر جمعی قرار می گیرد بیان می فرمایند یک خطر، تهدید، استحاله جوانان در دانشگاه را احساس می کنند زیرا رهبر معظم انقلاب دید بان است و مسائل را به خوبی رصد می کند و نفوذ دشمن و دست پلید نفوذی ها را در نظام ما می بیند.

وی افزود: رهبر انقلاب همواره تاکید می کند تولید فرهنگی داشته باشید و فیلم های را تولید کنید که روحیه انقلابی در جوانان ایجاد بشود اما فیلم ها مضر هنوز تولید می شود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مجالس شهدا برای ما پناهگاه است و همه مسئولان مملکتی باید بدانند اکنون سر سفره چه کسانی نشسته اند و اگر شهدا نبودند این مسئولیت ها وجود نداشت.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: باید مسئولان در این راستا به فکر مردم باشند که همه سختی ها را تحمل می کنند مخصوصا مردمانی که درچنین مناطق مرزی مانند خراسان جنوبی زندگی می کنند.

وی افزود:با توجه به تمام مشکلات اهم از بیکاری و کم آبی  امروز حضور مردم خراسان جنوبی در این یادواره بیانگر این است که همچنان وفادار و ایستاده  و می گوید ما مهمان شهدا هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برگزاری هجدهمین سالگرد طلایه دار شهدای برون مرزی شهید محمد ناصر ناصری، تصریح کرد: ای کاش در دانشگاه ها زندگینامه شهدا تدریس می شد.

صدیقی بیان کرد: امروز حزب الله ما احساس امنیت نمی کند و این پیچ خطرناکی است و انشاالله خداوند وضع را به نفع شهدا تغییر دهد و دل شهدا راشاد کند.

شهید محمد ناصری همواره در محرکه و جهاد بوده است

وی افزود: با این همه مشکلات این صفا، همت، ایمان، غیرت، روحیه حماسی و ولایت مداری  مردم خراسان جنوبی است و آنچه که مربوط به مردم این استان بوده تاکنون چه در انتخاب نماینده مردم در خبرگان، نماینده مجلس خوب عمل کرده ومردم این استان در همه صحنه ها سربلند عمل کرده اند.

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد وخاطره سرلشکر شهید محمد ناصر ناصری وشهدای برون مرزی خراسان جنوبی بیان کرد: از قبل از انقلاب و بعد از آن  شهید محمد ناصری همواره در محرکه و جهاد بوده است و جزء بنیان گذارن سپاه قدس بوده است و هرجا برای اسلام مشکلی بود در ان جا کنار همسنگران دیگرشان حضور داشته اند.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: شهید ناصری در حمله درد منشانه تکفیری ها که نوک پیکان دنیا استکبار وکفر هستند و به نام اسلام دارند اسلام را خشن و اسلام حراسی را ترویج می دهند با از جان گذشتگی و نجات دادن جان افراد جام شهدا را می نوشدو گوارتر از جام شهادت خداوند تاکنون نیافریده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
چه ربطی به تتلو داشت؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین