Friday 29 March 2024| ۰۴: ۵۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
وی با اشاره به درخواست از مسئولان سیاسی و وزارت امور خارجه، گفت: می‌خواهیم که مسئولان سیاسی با این مسئله برخورد کنند و این افراد را به عنوان عناصر نامطلوب از کشور بیرون کنند.
دادستان کل کشور بااشاره به همنوایی برخی افراد داخلی برای تطهیر منافقین گفت:اگر راست می‌گویید اسناد این بیت را معرفی کنید تا مردم نیز بدانند واگر شما منتشر نمی‌کنید، ما این اسناد را داریم.

به گزارش آستان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم با اشاره به جایگاه بالای شهدا گفت: یکی از اصلی ترین ویژگی های شهید این است که خداوند به چهره اش نگاه می کند که این شهید از این طریق به مقام و منزلت بسیار بالایی می رسد که این آسایش و آرامش برای هر شهیدی است و خوشا به حال شهدایی که به این مقام دست می یابند.

دادستان کل کشور با اشاره به حضور مسلمانان مختلف در جبهه دفاع از حرم گفت: در مکتب اسلام ایرانی، افغانی، بحرینی و یمنی هیچ تفاوتی ندارد و هر کس در هر جا جان خود را در طبق اخلاص بگذارد ارزشمند است چرا که این شهدا با ائمه معصومین همنشین هستند.

منتظری با بیان اینکه حاکمیت و ثبات امروز نظام مدیون شهداست، گفت: امنیت پایدار و آنچه امروز در کشور حاکم است مرهون خون شهداست چرا که در طول ۳۷ سال پس از انقلاب دشمنان از هیچ تلاشی برای نابودی انقلاب و ضربه زدن به کیان اسلام و قرآن دریغ نکردند.

منتظری تصریح کرد: دشمنان نظام یک روز انجام ماموریت خود و تلاش شان را به گروهی درون کشور به نام منافقین دادند اما سوال اینجاست که آبشخور آنها کجاست، آنها با ضد امپریالیسم عده ای از جوانان را به خود جلب کردند و سر از امپریالیسمی درآوردند که امروز عقبه آنها در اسرائیل و همدست با آل سعود با یکدیگر فالوده می خورند.

دادستان کل کشور با اشاره به جنایات منافقین در دهه ۵۰ و ۶۰  گفت: در این سال ها بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت های عالی و خدمت رسان نظام تا مردم کوچه و بازار زن و مرد و حتی کودک و جوان از دم تیغ این جنایتکاران گذشتند.

وی افزود: امروز شاهدیم که آمریکا، غرب و اسرائیل و آل سعود به دنبال تطهیر جنایتکارانی  هستند که دست آنها به خون این ملت و مظلومین آغشته است.

دادستان کل کشور اظهار داشت: دنیای استکبار با همان ایدئولوژی و استراتژی و با تغییر در تاکتیک ها به دنبال اجرای اهداف خود است و پس از آنکه دید نظام جمهوری اسلامی ایران را نمی تواند با حمایت امام راحل (ره) و رهبر انقلاب از عرصه خارج کند از لحاظ تاکتیکی عناصر خود را تغییر و آن شیوه را ادامه داد و گروهی به نام داعش را تربیت کرد.

منتظری با بیان اینکه داعش با ایده آل سعود، اسرائیل و عناصر درون نظام های فاسد منطقه است، گفت: در اسنادی که به دست خودشان برملا می شود که دشمنان به پرورش دادن آنان اذعان دارند و اگر چه به نام مبارزه با تروریسم ائتلاف تشکیل می دهند ولی در حقیقت نه تنها قدمی برای از بین بردن تروریسم برنمی دارند بلکه آنها را تجهیز می کنند.

ضربه به ایران هدف اصلی پیدایش داعش

منتظری با اشاره به اینکه هدف اصلی پیدایش داعش ایران بوده و هست گفت: اگرچه این هدف از ابتدا وجود  داشت اما دشمنان در آغاز شیوه حرکت خود را از لبنان آغاز کردند با این حال مردم هرگز اجازه نخواهند داد این نیروها در کشور آتش افروزی کنند.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی روز گذشته در کرمانشاه گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که بدون آنکه کوچکترین خونی از نیروهای ما به روی زمین ریخته شود، ۵ نیروی تروریستی به هلاکت رسیده و ۶ نفر نیز دستگیر شدند.

منتظری همچنین با محکومیت فعالیت مرموز عناصر سیاسی و دیپلمات‌های غربی در غرب کشور گفت: چرا باید دیپلمات‌های غربی در غرب کشور از مناطق ممنوعه فیلمبرداری کنند. سوال اینجاست که سفرا و عناصر غربی در غرب کشور چه ماموریتی دارند.

وزارت امور خارجه دیپلمات‌های متخلف را از کشور بیرون کند

وی با اشاره به درخواست از مسئولان سیاسی و وزارت امور خارجه، گفت: می‌خواهیم که مسئولان سیاسی با این مسئله برخورد کنند و این افراد را به عنوان عناصر نامطلوب از کشور بیرون کنند.

منتظری در ادامه گفت: همه مردم می‌دانند که شهدای مدافع حرم چه افغانی و چه از سایر کشورهای اسلامی در دفاع از حریم اسلام چه اقدامی را انجام می‌دهند و اگر این عزیزان در میدان جنگ به نبرد علیه داعش نمی‌رفتند امروز در خیابان‌های کرمانشاه، تهران و اصفهان باید شاهد همان جنایت‌های داعش در سوریه می‌بودیم.

دادستان کل کشور در ادامه و با اشاره به اینکه امروز می‌بینیم عده‌ای همنوای با دشمن و هم‌ساز با سازی که اسرائیل می‌زند، حرکت می‌کنند، گفت: شاهد این بودیم که منافقان در سال‌های اول انقلاب جنایتی فجیع را مرتکب می‌شدند که خط مشی اصلی‌شان را از خارج از کشور می‌گرفتند.

وی افزود: عده‌ای امروز در جهت تطهیر منافقان تلاش‌هایی می‌کنند، به طوری که فایل صوتی که سال‌های سال از فردی نگه داشته‌اند را از طریق رادیوها و رسانه‌های بیگانه منتقل می‌کنند و با این کار به دنبال این هستند که نسبت به امام راحل و سربازان گمنام امام زمان (عج) فرافکنی‌هایی داشته باشند.

منتظری گفت: از فردی که به گفته امام شیخ ساده‌لوح در دست منافقان بود، فایل صوتی را منتشر می‌کنند و باید بگوییم که این حرکت از ناحیه بیت این شیخ بسیار تأثربرانگیز است.

دادستان کل کشور با قرائت بندهایی از نامه امام راحل نسبت به عملکرد منافقان در سال‌های اول انقلاب گفت: امام (ره) در این نامه خطاب به جوانان می‌خواهد که با روشنگری به این مسائل نگاه کنید، چراکه روشن شده است که برخی افراد که در جهت تطهیر اقدامات منافقان فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اند.

منتشرکنندگان اسناد علیه امام (ره) اسناد دیگر را نیز منتشر کنند

وی افزود: آن فایل صوتی در یک جلسه خصوصی که برخی مسئولان قضایی حضور داشتند، اخذ شده بود و با انتشار آن در این روزها به دنبال این هستند که صداقت و صلابت امام راحل را به زیر سوال ببرند.

منتظری خطاب به این افراد و منتشرکنندگان این فایل صوتی گفت: شما در مصاحبه خود می‌گویید اسناد دیگری را نیز دارید و ما هم می‌گوییم اسناد سیدمهدی را پخش کنید و همچنین اسنادی که از جنایات در اصفهان و برخی شهرها که دستگاه قضایی نیز از این جنایت‌های شما پرونده دارد را پخش کنید. برخی زیر لوای این بیت چه عناصر ارزشمندی را شبانه در باغ و صحرا به داخل گونی نبردند، ما نیز از آنها اسنادی را داریم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اگر راست می‌گویید اسناد این بیت را معرفی کنید تا مردم نیز بدانند و اگر شما منتشر نمی‌کنید، ما این اسناد را داریم، چرا که گذشته را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین