Friday 19 April 2024| ۲۳: ۵۲ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات نجات را نیز آغاز کرده و 20 نفر را که مصدوم شده و درون کابین دو اتوبوس گرفتار شده بودند، نجات دادند.
بنابر اعلام رییس پلیس راه راهور ناجا؛ برخورد ٢ دستگاه اتوبوس در آزادراه تهران - کرج ٣ کشته و ٦ مجروح بر جا گذاشت که خواب آلودگی راننده اتوبوس "مان" علت این حادثه است.

به گزارش آستان، سرهنگ حمیدی گفت: یک دستگاه اتوبوس "مان" با یک دستگاه اتوبوس متوقف شده اسکانیا در آزادراه تهران - کرج برخورد کرد.


وی افزود: این حادثه حوالی ساعت ٧:٢٥ بامداد جمعه در کیلومتر ٧ باند جنوبی آزادراه تهران - کرج رخ داد و در پی آن ٣ تن کشته و ٦ تن مجروح شدند.


حمیدی با اشاره به این که در پی این حادثه برای ساعاتی بار ترافیکی در این محدوده متوقف شد تصریح کرد: هم اکنون با جابجایی اتوبوس ها رفت و آمد در این مسیر برقرار شده است.


به گزارش سایت راهور، رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص علت این حادثه گفت: بررسی های کارشناسان پلیس راه حاکیست خواب آلودگی راننده اتوبوس "مان" و عدم توجه به جلو وی، علت این حادثه بوده است.

همچنین سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، در این باره به ایسنا گفت: حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس بین شهری در ساعت 7:15 به سامانه 125 اطلاع داده شد که با توجه به نوع حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 4 ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج تهران، چهارراه ایران خودرو اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در این محدوده ایجاد شده بود، اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل، عملیات نجات را نیز آغاز کرده و 20 نفر را که مصدوم شده و درون کابین دو اتوبوس گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، برخی دیگر از مسافران این اتوبوس نیز پیش از رسیدن عوامل امدادی از اتوبوس خارج شدند.

به گفته ملکی، 3 کشته این حادثه شامل یک مرد، یک زن  و یک نوجوان بود.

همچنین حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران نیز در این باره به ایسنا گفت: به دنبال اعلام این حادثه ۱۰دستگاه آمبولانس به همراه یکدستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی تهران به محل حادثه اعزام شده و ۳۰نفر از  مصدومان این تصادف را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستانهای حضرت رسول اکرم (ص)، شریعتی و لقمان منتقل کردند.

منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین