Friday 19 April 2024| ۱۴: ۰۰ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
وی با بیان این که هنوز هم بی بی سی ام الفتنه و ام الفساد است، عنوان کرد: اینها از اول تاسیس شده فرقه ضاله و صهیونیست ها بوده اند و حلقه های مرتبط آنها هم منافقین، کوردل ها و مزدوران هستند.
عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری با بیان این که امام برای خدا تصمیم می گرفت، گفت: حضرت امام تکلیف مدار بود و هیچ ملاحظه احدی را نداشت، همان زمان هم به ما گفتند برخورد این آقایان با امام (ره) مثل برخورد یک ظرف شیشه ای با یک ظرف مسی است و نتیجه ای جز نابودی ندارد.

به گزارش آستان، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با رسا، با اشاره به هجمه های اخیر ضد انقلاب و شبکه های بیگانه به امام راحل گفت: حضرت امام (ره) تکلیف مدار بودند و برای خدا قیام و اقدام کردند.

وی افزود: این روزها رسانه های غربی مخصوصا بی بی سی العیاذ بالله نسبت به حرمت حضرت امام(ره) از هتک حرمت و توهین ابا ندارند و اجتناب نمی کنند، این رسانه ها مدتها است که دنبال بهانه می گردند تا شخصیت قدسی امام را زیر سؤال ببرند از این رو چندی پیش  به این عنوان که امام با رییس جمهور آمریکا صحبت و مذاکره کرده هجمه هایی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتشار فایل صوتی آقای منتظری و هجمه به امام اظهار داشت: بنده در جریان این حوادث اخیر بوده ام زمانی که رادیو بی بی سی جرقه آتش فتنه را شعله ور کرد؛ خود آن آقای محترم به من می فرمود وقتی بی بی سی نامه خرداد ماه من را در شب پنجم فروردین 1368 قرائت کرد امام در آن زمان راجع به مهاجرین جنگ تحمیلی یک موضع بسیار قاطع گرفتند و فرمودند ما با هیچ کسی رابطه ای و نسبتی نداریم، ما تابع شرع و قانون هستیم، از وظایف خود تخلف نمی کنیم،  ملاحظه احدی را نمی کنیم و با کسی رودربایستی نداریم.

وی ادامه داد: در آن زمان اتفاقا مادر بزرگ بنده به رحمت خدا رفته بودند و بنده در نجف آباد بودم منتها این فرمایشات امام خمینی (ره) خیلی تکان دهنده بود و من هم تابم تمام شد و سریع به قم آمده و دنبال مسائل و ملاقات با بزرگان حوزه از جمله آیت الله مشکینی و آیت الله امینی بودم.

آیت الله دری نجف آبادی ابراز داشت: نامه ای  که  نویسنده آن نامه ادعا می کرد آنرا محرمانه برای دفتر امام (ره) نوشته اند و برای آیت الله موسوی اردبیلی و برای دادستان وقت ارسال کرده اند، حالا دست رادیو بی بی سی است  و آنرا قرائت می کند، روشن بود  که نمی شد دفتر امام (ره) و دیگران  را مقصر دانست و طبیعتا خود آقایان باید پاسخگو باشند که این نامه از کجا درز کرده و ایشان تعبیرشان این بود بی بی سی  بشکه بنزین را روی ماجرا ریخت، یک بشکه بنزین که دیگر کار از کار گذشته بود و امام(ره) تصمیم قاطع خودشان را گرفته بودند.


وی با بیان این که هنوز هم بی بی سی ام الفتنه و ام الفساد است، عنوان کرد: اینها از اول تاسیس شده فرقه ضاله و صهیونیست ها بوده اند و حلقه های مرتبط آنها هم منافقین، کوردل ها و مزدوران هستند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: عده ای هرچه آب در آسیاب دشمن بریزند، هرچه دروازه بانی برای دشمن بکنند به ضرر اسلام، کشور و نظام و به ضرر همه است و قطعا دشمن سوء استفاده می کند.

وی اضافه کرد: افرادی در داخل خیال نکنند برای دفاع از یک شخص هنری کرده اند، این هنر نیست و بلکه برخلاف اخلاق و ارزش ها بوده و به ضرر خود می شود؛ متأسفانه تا شرایط یک مقدار آرام می شود و برخی قدری بزرگواری می کنند و می خواهند بعضی مسائل فراموش شود خودشان مجددا یک کبریتی به آتش می زنند که این کاملا اشتباه و از هر جهت به ضرر است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که اگر امام (ره) نبودند همه این آقایان از جمله مرحوم آیت الله طالقانی و ... در زندان پوسیده بودند، این افراد که جرأت، شجاعت و صلابت امام(ره) را نداشتند.

وی افزود: امام برای خدا تصمیم می گرفت، امام تکلیف مدار بود و هیچ ملاحظه احدی را  نداشت، همان زمان هم به ما گفتند برخورد این آقایان با امام (ره) مثل برخورد یک ظرف شیشه ای با یک ظرف مسی است و نتیجه ای جز نابودی ندارد. 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخوردهای  کودکانه و غلط آب به آسیاب دشمن ریختن است، اظهار داشت: در چنین شرایطی که آل سعود از یک طرف با منافقین کور دل، صهیونیست ها، محمود عباس جنایتکار با دارو دسته شان و سر دسته منافقین، ترکی فیصل و دیگران در فرانسه از طرف دیگر برنامه ریزی کرده بودند، که چیزی جز خیانت نیست.

وی ادامه داد:  مشخص است بی بی سی چه اهدافی را دنبال می کند و بعضی از افراد هم مستقیم و غیر مستقیم آب به آسیاب آنها می ریزند و با آنها همسو هستند؛ در اقدام خیانت آمیز حتما نیاز نیست که قصد باشد نتیجه مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که بی بی سی هیچ گاه دوست ملت ما نبوده و نخواهد بود، ابراز داشت: در همین حادثه هم سال 68 ایشان به تعبیر ما فرمود بشکه بنزین را بی بی سی روی ماجرا ریخت، آنها آتش زدند ، آنها دامن زدند و متاسفانه بعضی از افراد داخلی هم آب بیار آسیاب دشمن می شوند.

وی عنوان کرد: آنها نباید آب بیار برای آسیاب دشمنان اسلام و قرآن باشند، نباید کاری کنند که همه زحمات امام راحل، شهدا،نظام، انقلاب و فداکاری‌ها را زیر سوال ببرند زیرا خیال می کنند درست یا غلط از فلانی یا فلان جریان دفاع می کنند، این دفاع نیست بلکه  غیر مستقیم یک ظلم مضاعف است که اینها بر این قبیل افراد انجام می دهند.

امام جمعه اراک با تأکید بر این که امام(ره) تا آخر هم عزیز خواهد بود و از شخصیت امام و از عظمت ایشان چیزی کم نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در میان ملت ما و ملت‌های مسلمان هر چه هم استکبار جهانی و صهیونیست، آمریکا، اسراییل، فرقه ضاله، منافقین و آل سعود نسبت به امام اهانت کنند رونق بازار آفتاب نکاهد.

وی اضافه کرد: بی بی سی و غربی ها هیچ گاه نسبت به ما دلسوز نخواهند بود، ما باید هوشیار باشیم اینها عقبه های آنان هستند و در زمین دشمن بازی می کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین