Thursday 25 April 2024| ۱۶: ۰۱ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
وی ادامه داد: اینگونه همکاری ها تو توسط مراجع مسئول درچارچوب قوانین و مقررات، هماهنگ و اجراء می شود.
 معاون حقوقی و امورمجلس وزارت دفاع گفت: سخنان امروز وزیردفاع درنشست خبری با خبرنگاران در باره استفاده از پایگاههای نظامی به منظور پشتیبانی های عملیاتی نیاز به مصوبه مجلس ندارد.
منظور وزیردفاع این است که اینگونه پشتیبانی های عملیاتی نیاز به مصوبه مجلس ندارد
به گزارش آستان به نقل از ایرنا، سردار رسرتیپ دوم پاسدار رضا طلایی نیک پیرامون برخی برداشت های نامناسب از اظهارات سردار دهقان وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح درنشست خبری صبح امروز در باره همکاری های ایران و روسیه در زمینه پرواز هواپیماهای روسیه از پایگاه هوایی شهید نوژه همدان تصریح کرد: منظور وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این است که اینگونه پشتیبانی های عملیاتی نیاز به مصوبه مجلس ندارد.
وی ادامه داد: اینگونه همکاری ها تو توسط مراجع مسئول درچارچوب قوانین و مقررات، هماهنگ و اجراء می شود.
سردار دهقان در نشست خبری صبح امروز با اشاره به 5 دیدار خود با وزیر دفاع روسیه درچند سال گذشته از افزایش سطح روابط ایران و روسیه برای مبارزه با تروریست و برقراری صلح و امنیت در منطقه خبر داد و گفت: ما هیچ پایگاهی را در اختیار روسیه قرار نداده ایم. اگر کسی چنین برداشتی کرده که ما پایگاه نظامی ایران را در اختیار روسیه قرار داد ایم و این اقدام مان خلاف قانون اساسی بوده، اشتباه برداشت کرده است.
وی ادامه داد: چرا که ما هیچ پایگاهی دراختیار روسیه قرار نداده ایم و اقدامی هم که صورت گرفت، تصمیم نظام و شورای عالی امنیت ملی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: