Tuesday 19 March 2024| ۱۰: ۳۶ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با آستان:
به هر حال مشکلات زیاد است و نمی توان انتظار داشت که مانع های موجود به یکباره از پیش روی ما برداشته شوند.
ررئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ترمیم فضای اقتصادی را امری دشوار می داند و به همین دلیل معتقد است که باید صبر پیشه کرد تا برنامه های دولت اجرایی شوند و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

محمد رضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین اظهار داشت: دولت در شرایطی سه سال پیش مسئولیت اداره امور را به عهده گرفت که همه چیز واقعا دشوار است و دقیقا به همین دلیل صبر پیشه کرد تا دولتمردان بتوانند در آرامش کامل برنامه های خود را اجرایی کنند. به هر حال مشکلات زیاد است و نمی توان انتظار داشت که مانع های موجود به یکباره از پیش روی ما برداشته شوند.

وي ادامه داد: گروهی همه تلاششان را به کار می گیرند تا این ذهنیت را به مردم تزریق کنند که دولت ناکارآمد است، در حالیکه دولت تحت حمایت آنها در آمارهای منفی به نوعی رکورد شکنی کرد و در آن روزهایی که روز به روز بر محدودیتها افزوده می شد، روزه سکوت گرفته بودند. آنها باید بدانند که مردم ایران از هوشیاری بالایی برخوردارند و به خوبی تشخیص می دهند که چه کسی قصد خدمت دارد و کدام گروه به راحتی حاضر می شوند تا مصلحت عمومی را با هدف محقق شدن منافع ملی نادیده بگیرند. پس به آنها باید توصیه کرد دست از کارشکنی ها بردارند تا توسط مردم به حاشیه رانده نشوند.

محمد رضا تاجگردون تاکید کرد: دولتی ها نباید در ماه های پایانی حواس خود را معطوف به تحرکات انتخاباتی رقبا کنند، چون در این حالت نمی توانند آنطور که باید برای اداره امور تمرکز لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین