Thursday 25 April 2024| ۲۲: ۲۶ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اگر مقامات عالی دو کشور لازم بدانند و به توافق کافی در این زمینه برسند، دیگر مشکلی در بازگشت بمب افکن ها وجود نخواهد داشت.
به گزارش آستان، سفیر روسیه در تهران با تأیید خروج تمامی جنگنده‌های روسیه از ایران، از احتمال بازگشت مجدد آن ها به ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دِیلی مِیل، سفیر روسیه در ایران امروز در سخنانی ضمن تأیید خروج جنگنده های روسیه از پایگاه هوایی «نوژه» در همدان از احتمال بازگشت بمب افکن های روس برای حمله به مواضع تروریست های داعش در سوریه در آینده خبر داد.

«لوان جاگاریان» سفیر روسیه در ایران امروز در مصاحبه خبرگزاری روسی اینترفکس در این باره اعلام کرد: اگرچه تمامی هواپیماهای جنگی روسیه از پایگاه هوایی همدان خارج شده اند؛ اما مانعی برای بازگشت مجدد آن ها در آینده وجود ندارد.

سفیر روسیه در ایران در ادامه افزود: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اگر مقامات عالی دو کشور لازم بدانند و به توافق کافی در این زمینه برسند، دیگر مشکلی در بازگشت بمب افکن ها وجود نخواهد داشت.

«لوان جاگاریان» در ادامه افزود: فعلاً هیچ جنگنده روسی در ایران باقی نمانده است.

«لوان جاگاریان» سفیر روسیه در ایران در حالی اظهارات مذکور را به خبرگزاری اینترفکس اعلام کرد که صبح امروز رسانه ها اعلام کرده بودند که مسکو استفاده از پایگاه هوایی همدان برای عملیات علیه مواضع داعش در سوریه را به حالت تعلیق درآورده است.  

گفتنی است،  سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در این باره اعلام کرده بود: حضور روسیه در ایران موقت و با هماهنگی بود و آنها نه در ایران پایگاه دارند و نه مستقر شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: