Friday 29 March 2024| ۰۳: ۱۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می‌توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسئولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.
وزیر دفاع در نامه‌ای تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

به گزارش آستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.

دهقان تاکید کرد: نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می‌توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسئولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.

وزیر دفاع در پایان تصریح کرد: ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین