Tuesday 23 April 2024| ۱۶: ۴۹ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
در سال گذشته کارهای زیادی در بیمارستان میلاد تهران انجام گرفته که از آن جمله می توان به راه اندازی ٢ مرکز تحقیقات با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد.
مراسم گرامیداشت روز پزشک با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی میلاد برگزار شد.

به گزارش آستان، دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد در این مراسم با تبریک روز پزشک ،گفت: خانواده پزشکان سختی های شغل پزشکی را تحمل می کنند که این باعث می شود پزشکان در کار سنگین خود با دلگرمی، علاقه و عشق با بیماران برخورد کنند و  برای من باعث افتخار است که در خدمت شما باشم.
وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت :  غالب بیماران مراجعه کننده به بیمارستان میلاد از جامعه کارگری و بیمه شدگان هستند.
مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که سختی های راه نباید مانع از خدمات مناسب به بیماران شود، اظهار امیدواری کرد رفتار پزشکان با بیماران همچون گذشته، صمیمانه باشد.
وی با تاکید بر توجه به مسیر صحیح قانونی در زندگی شخصی و اجتماعی تصریح کرد: سلامت کاری موضوع بسیار مهمی است .
وی تاکید کرد: در سال گذشته کارهای زیادی در بیمارستان میلاد تهران انجام گرفته که از آن جمله می توان به راه اندازی ٢ مرکز تحقیقات با مجوز وزارت بهداشت ، درمان  و آموزش پزشکی اشاره کرد.
در این مراسم  از پزشکان نمونه بیمارستان میلاد تقدیر شد.همچنین لوح تقدیری از سوی دکتر محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان میلاد اهداء شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین