Thursday 28 March 2024| ۱۸: ۱۲ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
محمد رجبی، سید محمد راشدی، فرهاد فرهمند، حسن قدمگاهی جایگزین اعضای قبلی هیات مدیره رجا شدند. ضمناً علیرضا محمودی از اعضای قبلی هیأت مدیره در سمت خود ماندگار شد.
مدیر عامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) با حضور در محل شرکت رجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت، اعضای جدید هیات مدیره را منصوب کرد.

به گزارش آستان به نقل از ایلنا، ابراهیم‌بای سلامی در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره رجا که عصر روز یک‌شنبه 7 شهریور با حضور جمعی از مدیران و فعالان حمل و نقل ریلی برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی در کشور گفت : شرکت رجا کانون و قلب حمل و نقل ریلی و مسافری کشور است و این صنعت شایسته توجه بیشتر دولت و دستگاه‌های مسئول است. امیدواریم با همکاری و تعامل نزدیک سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک شرکت رجا و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با اجرای طرح‌های توسعه، شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش در این شرکت باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت گفت: در ادامه تلاش‌ها و زحمات این جمع، اعضای جدید هیات مدیره که عصاره ای از تجربه و دانش حمل و نقل ریلی است به توسعه این صنعت تداوم خواهند بخشید. ابراهیمبای سلامی فرآیند انتخاب هیات مدیره جدید را کاملا کارشناسی شده و فارغ از هر گونه ملاحظات غیر کارشناسی دانست و گفت ما در این فرآیند با بررسی سوابق بیش از یکصد نفر از پیشگامان و صاحبان تجربه به این جمع نائل شدیم و هر یک از اعضای جدید یکی از ابعاد صنعت ریلی را در هیات مدیره نمایندگی می کند. در این انتصاب ترکیب اعضای هیات مدیره جدید به این شرح است:

محمد رجبی، سید محمد راشدی، فرهاد فرهمند، حسن قدمگاهی جایگزین اعضای قبلی هیات مدیره رجا شدند. ضمناً علیرضا محمودی از اعضای قبلی هیأت مدیره در سمت خود ماندگار شد.

براساس مصوبه ی هیأت مدیره ، محمد رجبی و سیدمحمد راشدی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره جدید رجا انتخاب شدند.

ایشان در پایان مهم‌ترین محورهای فعالیت هیات مدیره جدید را در ارتقای کمی و کیفی حمل ونقل مسافری تامین و نوسازی ناوگان ریلی، و افزایش ضریب اشغال و درآمد در قطارهای رجا براساس معیارهای گردشگری و استانداردهای این صنعت عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین