Saturday 20 April 2024| ۱۲: ۱۹ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
رئیس سازمان دانش آموزی:
فعالیت دیگر سازمان دانش آموزی، رسیدگی به امور مجلس دانش آموزی است که در این دوره 150 نماینده، با رای مستقیم انتخاب شده‌اند و دو سال نیز دوره ی آنها در مجلس هشتم طول خواهد کشید.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: در مجموع بیش از دو میلیون دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی هستند و در این مجلس نیز 150 نفر شامل 75 خانم و 75 آقا پس از رای شوراهای دانش آموزی انتخاب و راهی این مجلس شده‌اند.

حمیدرضا کفاش، رئیس سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار  آستان اظهار کرد: ماموریت مهم سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است و مجموعه فعالیت‎های این سازمان نیز در راستای همین موضوع است.

رئیس سازمان دانش آموزی ادامه داد: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی پیشتازان و فرزانگان است و فرزانگان نیز شامل تشکلی از دانش آموزان دختر و پسر می‌شود که تعالیم آنها در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی افزود: فعالیت دیگر سازمان دانش آموزی، رسیدگی به امور مجلس دانش آموزی است که در این دوره 150 نماینده، با رای مستقیم انتخاب شده‌اند و دو سال نیز دوره ی آنها در مجلس هشتم طول خواهد کشید.

کفاش ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: در طول این دو سال، نمایندگان راجع به طرح‌ها و برنامه های آموزش و پرورش نظر داده و دیدگاه‌های خود را راجع به اصلی ترین مسائل این سازمان دسته بندی کرده و به وزارت آموزش و پروش تحویل می‌دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر فعالیت‌های سازمان دانش آموزی اذعان داشت: سازمان دانش آموزی با برگزاری اردوهای دانش آموزی یک‌روزه و چند روزه به مراکز مذهبی و دینی مانند زیارت عتبات عالیات و همچنین سازماندهی دانش آموزان جهت زیارت مرقد مطهر امام راحل(س) در طول سال به آنها خدمات ارائه می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین