Thursday 18 April 2024| ۱۷: ۵۹ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
اخلاص مردم و امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب شد و سرلوحه کار تمامی رزمندگان جمله ما می‌توانیم بوده است. رزمندگان هر امری را که به‌ظاهر نشدنی بود را با همفکری و همراهی تبدیل به امر شدنی کردند. خستگی‌ناپذیری و مقاومت در راه هدف از محورهای قابل‌توجه در جنگ بوده است. امروز دشمن به‌ظاهر جنگ ندارد ولی به دلیل تقدس و وابستگی نظام به دین درصدد نابود کردن آن است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید به‌دور از مسائل سیاسی، مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کرد.
به گزارش پایگاه هاطلاع رسانی آستان،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه در تمامی برنامه‌ریزی‌ها توجه به خراسان بزرگ در دستور کار است برنامه‌های مدنظر آستان قدس رضوی در خراسان رضوی در خراسان جنوبی نیز  اجرا خواهد شد.
وی افزود: راهکارهای اقتصادی کشور تنها در توجه به اقتصاد مقاومتی است و همه باید در این راستا تلاش کنند.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فقر محصول بی‌عدالتی‌های اجتماعی است، تصریح کرد: وجود فقر، فساد و تبعیض در نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته نیست.
رئیسی تاکید کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان از مشکلات استان گره‌گشایی کرد و امیدواریم با همکاری نماینده ولی‌فقیه در استان و مردم و تلاش مسئولان گام‌های بلندی در استان برداشته شود.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید و نباید الهی در کتاب خدا و سنت نبوی قدسی است و اتصال آن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران، این مجموعه را دارای جایگاه قدسی می‌کند، بیان کرد: قوانین جمهوری اسلامی باید قوانین مبتنی بر قوانین قدسی باشد و هر حکمی در هر جایی که بر خلاف شرع صادر شود از درجه اعتبار ساقط است. به‌هیچ‌عنوان نباید در مجموعه نظام امری بر خلاف حکم شرع صادر شود.
رئیسی تصریح کرد: اخلاص مردم و امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب شد و سرلوحه کار تمامی رزمندگان جمله ما می‌توانیم بوده است. رزمندگان هر امری را که به‌ظاهر نشدنی بود را با همفکری و همراهی تبدیل به امر شدنی کردند. خستگی‌ناپذیری و مقاومت در راه هدف از محورهای قابل‌توجه در جنگ بوده است. امروز دشمن به‌ظاهر جنگ ندارد ولی به دلیل تقدس و وابستگی نظام به دین درصدد نابود کردن آن است.
تولیت آستان قدس رضوی اظهارکرد: دشمن مخالف سرسخت اقامه نماز در نظام است و امروزه حتی کسانی که به دشمن امیدوار بودند نیز متوجه میثاق شکنی دشمن شده‌اند.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز مدیران باید به این توجه داشته باشند که با اتکا به داشته‌های خود می‌توانیم استقلال اقتصادی هم داشته باشیم، گفت: مدیران ما توانمندی رفع مشکلات مردم را دارند.
رئیسی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی استان غیر برخورداری است، اظهار کرد: باوجود ۱۸ سال خشک‌سالی در منطقه باید برای راه‌های برون‌رفت از مشکلات استان برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه امروز راه برون‌رفت از مشکلات کشور، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است، گفت: باید ثباتی در ارتباط باکارها، مدیریت‌ها در راستای رفع مشکلات در جامعه ایجاد شود.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه‌های بسیاری از موفقیت در کشور وجود دارد، افزود: امروز نهضت خدمت‌رسانی به مردم مسئله اول و اساسی در جامعه است.
رئیسی با اشاره به اینکه اگر کسی رضایت خداوند را بخواهد باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کند، بیان کرد: امروز رفع مشکلات مردم اصلی‌ترین امر و وظیفه مسئولان در استان خراسان‌جنوبی است.
وی با بیان اینکه ظرفیت مشارکت مردم در جامعه زیاد است، عنوان کرد: ساخت شهر زائر در ورودی شهر مشهد از سوی آستان قدس پیش‌بینی‌شده است و بسیاری از مردم برای مشارکت اعلام آمادگی کردند. مردم در تمامی اموری که در راستای رفاه و برطرف کردن مشکلات خودشان باشد مشارکت فعال دارند. 
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین