Wednesday 24 April 2024| ۰۶: ۵۱ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تجدید میثاق کارکنان صنایع دفاع پارچین با آرمان های امام راحل؛
مکانات و رفاه جامعه امروز از برکت انقلاب اسلامی است که امام راحل به پیروزی رساندند.امنیت و آسایشی که امروز در ایران نسبت به دیگر کشورها حاکم است را مدیون روشن بینی و روشنفکری رهبرانی چون امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری هستیم.
امنیت امروز ایران را مدیون روشن بینی امام خمینی(س) هستیم

کارکنان وزارت دفاع پارچین در هفته دفاع مقدس با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اهداف والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فلاح در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:وزارت دفاع تلاش می کند رهنمودها و فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی را به کار گیرد تا اهداف و آرمان های امام راحل در جامعه اجرایی شود.

وی در ادامه بیان کرد:با توجه به اینکه امام خمینی(س) در دفاع از ارزش ها و هنجارهای رفتاری و اجتماعی تاکیدات فراوانی داشتند ما نیز تلاش می کنیم تا حتی یک قدم هم از آرمان های امام راحل فاصله نگرفته و اهداف ایشان را نهادینه کنیم.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی چون تجدید میثاق با آرمان های امام راحل که در حرم مطهر برگزار می شود تصریح کرد:هدف وزارت دفاع از حضور کارکنان جوان در بارگاه ملکوتی امام راحل این است که برخی از این جوانان در سنینی نبودند که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشته باشند از این رو وظیفه ما این است که در قالب برنامه های فرهنگی آنها را با اهداف امام خمینی(س) آشنا کنیم.

فلاح بیان کرد:امام راحل بر گردن ما حق زیادی دارند و وظیفه خود می دانیم از اهداف والای ایشان دفاع کنیم.همه امکانات و رفاه جامعه امروز از برکت انقلاب اسلامی است که امام راحل به پیروزی رساندند.امنیت و آسایشی که امروز در ایران نسبت به دیگر کشورها حاکم است را مدیون روشن بینی و روشنفکری رهبرانی چون امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری هستیم.شجاعت و تدبیر آگاهانه امام و رهبری آسایش را در جامعه فراهم آورده است.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین