Saturday 20 April 2024| ۰۹: ۵۶ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
امام خمینی(س) زندگی مردم ایران را متحول ساخت و زندگی مان را مدیون شجاعت امام خمینی(س) هستیم.
همسر سرلشگر فیروزآبادی: امام خمینی(س) زندگی مردم ایران را متحول ساخت

زنان بسیج مناطق مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در حرم امام خمینی(س) با آرمان ها و اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

همسر سرلشگر فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) گفت:هر چه در زندگی داریم را مدیون امام راحل هستیم.امام خمینی(س) با پیروزی انقلاب اسلامی جان دوباره ای به ملت ایران بخشید.

فاطمه مباشر همسر سرلشگر فیروزآبادی در ادامه بیان کرد:امام خمینی(س) زندگی مردم ایران را متحول ساخت و زندگی مان را مدیون شجاعت امام خمینی(س) هستیم.

وی ادامه داد:با حضور در حرم مطهر ایشان و تجدید میثاق عهد می بندیم که به آرمان های امام راحل پایبند هستیم. در زمان انقلاب مردم از ظلم های رژیم شاهنشاهی خسته شده بودند  و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی(س) امنیت در کشور حاکم شد.

وی تصریح کرد:همسرم همیشه از استقامت و صبوری با من حرف می زد و توصیه ها و فرامین امام خمینی(س) را به عنوان یک الگو در زندگی رعایت می کردیم.خصوصیات و ویژگی های رفتاری امام خمینی(س) به قدری کامل بود که می توانم بگویم ایشان گل بی عیب بودند و همه توصیه ها و صحبت های شان حق بود.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین