Thursday 18 April 2024| ۲۱: ۱۳ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
تجدید میثاق پیش کسوتان سپاه حفاظت هواپیمایی؛
امام خمینی(س) ما را از منجلاب جهل و بی خبری نجات داد و به سوی نور و سربلندی رهنمون کرد.امام راحل دشمن شناسی و استکبار ستیزی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حفاظت هواپیمایی: امام راحل بصیرت افزایی و بیداری اسلامی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت

جمع کثیری از پیش کسوتان جهاد و شهادت از سپاه حفاظت هواپیمایی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند امام عظیم الشان و شهدا در کنار بارگاه شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند تا بار دیگر عهد و پیمانی با امام شهدا بسته و از حق پاسداری کنند.

مسئول نمایندگی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه مهرآباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس و روز تکریم بازنشستگان هستیم امام خمینی(س)الگوی تمام عیاری برای همه ملت ایران هستند.امام راحل در ملاقات های خصوصی و عمومی که با خانواده ها داشتند،مقوله خانواده را به عنوان یک اصل و اساس بنیاد زندگی معرفی می کردند.

حجت الاسلام عابدین مرادی در ادامه بیان کرد:به طور قطع افرادی که در جامعه موفق هستند در خانواده هایی پرورش یافتند که والدین به موفقیت فرزندان اهمیت بسیاری می دادند.امام خمینی(س) برای خانواده،فرزندان و همسر مکرمه شان احترام خاصی قائل بودند و در همه مراحل زندگی الگوی خانواده شان بودند.

مرادی تصریح کرد:حرکت مهمی که امام خمینی(س)آغاز کردند یک سنت و فرهنگ والایی بود که مردم را به سمت ساده زیستی و زندگی بی آلایش و بی تکلف هدایت می کرد از این رو نسل جوان امروز باید به این سمت حرکت کند تا آرمان های امام راحل زنده شود و به یک زندگی ایده آل دست پیدا کنند.

وی بیان کرد:امام خمینی(س) ما را از منجلاب جهل و بی خبری نجات داد و به سوی نور و سربلندی رهنمون کرد.امام راحل بصیرت افزایی و بیداری اسلامی،دشمن شناسی و استکبار ستیزی را برای ملت ایران به یادگار گذاشت.

مرادی در ادامه گفت:آنچه که امام خمینی(س) امروز در جامعه به عنوان درس و پیام به یادگار گذاشته با کمترین خللی به دست نائب بر حق سپرده شده و مقام معظم رهبری با اقتداری که دارند این آرمان ها را حفظ کرده اند.

وی افزود:از خط مقدس امام خمینی(س) مقتدرانه پاسداری می شود و اگر دشمن امروز جرات نگاه چپ به ایران را ندارد مدیون عظمتی هستیم که امام و رهبری با فداکاری ها و ایثار در جامعه نهادینه کردند.تفکراتی که امام راحل داشتند تمام نقشه های دشمن را خنثی می کرد و هیچ وقت نتوانستند نقشه های شان را در کشور عملی سازند و ما باید برای پاسداری از آرمان های امام راحل همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین