Tuesday 19 March 2024| ۰۴: ۳۰ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
مدیر مدرسه صالحین:
شناخت بزرگان دینی مانند امام خمینی(س) از دوران دبستان باید آغاز شود تا فرزندان ایران و نسل جدید شناخت عمیقی نسبت به اندیشه های امام راحل پیدا کنند.
نقش محوری معلمان در شناخت امام خمینی(س) به عنوان رهبر فکری و سیاسی

دانش آموزان مدرسه صالحین با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ارزش های والای امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

شاه حسینی مدیر دبستان پسرانه صالحین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:هر سال با شروع سال تحصیلی دانش آموزان مقطع دبستان و دبیرستان را برای تجدید بیعت و عهدی دوباره به زیارت حضرت امام خمینی(س) و گلزار شهدا می آوریم تا از نزدیک با فضای معنوی حرم مطهر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه از سنین کم باید دانش آموزان را با فضاهای معنوی آشنا ساخت،ادامه داد:یکی از راه های یادگیری مشاهدات است و دانش آموزان با مشاهده فضاهای معنوی اثرپذیری شان بالاتر می رود زیرا تماشای فضاهای معنوی از نزدیک در رفتار آینده شان تاثیرات بسزایی دارد.

شاه حسینی بیان کرد:کودکان و نوجوانان هر آنچه را که می بینند درونی می کنند و با توجه به اینکه در دوران دبستان دانش آموزان از معلم و مدیران و مدرسه حرف شنوی داشته و پذیرش شان به مراتب بالاتر از حرف های والدین است معلمان نقش محوری در شناخت بزرگان دینی به خصوص امام خمینی(س) رهبر سیاسی و فکری ایران دارند.

وی بیان کرد:شناخت بزرگان دینی مانند امام خمینی(س) از دوران دبستان  باید آغاز شود تا فرزندان ایران و نسل جدید شناخت عمیقی نسبت به اندیشه های امام راحل پیدا کنند.از این رو مدرسه نقش بسزایی در شناخت شخصیت های مهم دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین