Friday 19 April 2024| ۱۰: ۳۱ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
سردار اشتری:
امروز رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف با تاثی از امام و شهدا جهاد می کنند و افتخارشان این است که سرباز امام راحل بودند .
بشریت مدیون تدابیر و فرمایشات حکیمانه امام خمینی(س) است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:انقلاب اسلامی ایران با وحدتی که امام خمینی (س) ترسیم کرده بود به پیروزی دست یافت.

سردار حسین اشتری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که امام خمینی (س) بنیانگذارش بود با وحدت و تاکید بر وحدت هدایت شد.

وی ادامه داد:از این رو  مبانی  و اصول کاری ما در نیروی انتظامی کشور  همان فرمایشات حضرت امام است .با توجه به اینکه حضرت امام همیشه تاکید بر بحث وحدت داشتند و با تدابیر ایشان این وحدت خود را در دوران های مختلف در کشور نشان داد نیروی انتظامی نیز تابع همین وحدت قدم برمی دارد.

اشتری بیان کرد: خصوصا در دفاع مقدس دیده شد که تمام دنیا علیه ما جمع شد و به برکت خون شهدا و هدایت گری حضرت امام با وحدتی که مردم پیدا کردند  در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرده و پیروزی نصیب ملت ایران شد .امروز هم خلف صالح حضرت امام همان راه را ادامه می دهند و ما پیرو فرمایشات حکیمانه حضرت امام معتقدیم که امروز مثل دوران حضرت امام باید تابع فرمایشات رهبری باشیم تا این کشتی در حال حرکت است و در اطراف ما یک دریای طوفانی است بتوانیم با سکانداری فرماندهی معظم کل قوا به هدف و به مقصد نهایی نزدیک بشیم و برسیم .

سردار اشتری تصریح کرد: امام راحل همیشه برای ما زنده است و  همان طور که  مقام معظم رهبری فرمودند:"انقلاب ما بدون نام امام در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست " پس ما هر چه داریم به برکت و اعتبار امام است .امروز رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف با تاثی از امام و شهدا جهاد می کنند و افتخارشان این است که سرباز امام بودند .

اشتری در پایان سخنانش گفت:  انقلابی که به دست حضرت امام شکل گرفت و عنایت خدا نیز شامل حال مردم شد پس همه مردم باید قدردان امام راحل باشند چون امام خمینی (س) ما را از یک مسیر سلطنتی کفر  و ظلم نجات داد و در مسیر روشنایی حق بردند.در حقیقت  بشریت مدیون امام هست نه فقط ما ،زیرا تدابیر و فرمایشات حکیمانه امام راحل روشنگر راه بود.

منبع:آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین