Thursday 18 April 2024| ۱۲: ۱۷ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران:
امام خمینی(س) نیز در این باره بر این اعتقاد بودند که دانش آموزان آینده داران و آینده سازان این مملکت هستند و ما نیز با تاثی از سخنان و بیانات امام و رهبری سعی می کنیم در ساختن سرنوشت کشور سهیم باشیم.
انتقال فرهنگ عاشورا همان حفظ نهضت امام خمینی(س) است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران گفت:دانش آموزان مناطق مختلف تهران را هر سال به منظور انتقال فرهنگ و ارزش های عاشورا به حرم مطهر امام خمینی(س) دعوت می کنیم.

خسرو ابوفاضلی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:تشکل های دانش آموزی برنامه های مشارکتی تدوین می کند تا دانش آموزان در مراسم عزاداری و سوگواری همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد:فرهنگ عاشورا،اهداف امام خمینی(س)بصیرت افزایی و... را باید در این روزهای عزاداری انتقال دهیم که نسل جوان نیز وظیفه خود بداند تا در همه عرصه های اجتماعی این ارزش ها را پاسداری کند.

ابوفاضلی تصریح کرد:وجود این برنامه های فرهنگی نسل جوان را به نهضت عاشورا و اهداف والای امام راحل پیوند می زند.بزرگان دینی مانند امام خمینی(س) ادامه دهنده فرهنگ عاشورا بودند که امروز باید به دست جوانان ایرانی به نسل های آتی انتقال یابد.

وی بیان کرد:امیرالمومنین (ع)می فرماید:"آن چیزی که امت من را نابود می کند جهل و نادانی است." از این رو امروزه هر اندازه که بتوانیم بین نسل جوان بصیرت افزایی کنیم انقلاب و آینده کشور را نجات دادیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اشاره کرد:امام خمینی(س) نیز در این باره بر این اعتقاد بودند که دانش آموزان آینده داران و آینده سازان این مملکت هستند و ما نیز با تاثی از سخنان و بیانات امام و رهبری سعی می کنیم در ساختن سرنوشت کشور سهیم باشیم.

وی افزود:همان طور که سرنوشت و آینده کشور و جامعه به نگاه فکری دانش آموزان برمی گردد تلاش مان بر این است تا اهداف عاشورایی و انقلاب و نظام را در وجود دانش آموزان نهادینه کنیم تا راه درست و هدایت شده را انتخاب کنند .زیرا انتقال فرهنگ عاشورا همان حفظ نهضت امام خمینی(س) است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین