Tuesday 23 April 2024| ۱۳: ۵۹ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
تجدید میثاق جمعی از دانش آموزان مرکز آموزشی طلوع با اهداف امام خمینی(س)؛
تعالیم دین مبین اسلام،دستورات قرآن،پیام امام راحل و مقام معظم رهبری در مدرسه تکرار می شود تا نسل جوان با آرمان های امام راحل پیوند خورده و رابطه ای منسجم برقرار شود.
شناخت ابعاد زندگی امام راحل برای آینده سازان کشور لازم است

جمعی از دانش آموزان مرکز آموزشی دختران طلوع با اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

معاون آموزشی مدرسه دختران طلوع در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:وظیفه هر مدرسه ای است دانش آموزان را برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در قالب برنامه های فرهنگی به حرم مطهر امام خمینی(س) بیاورد تا نسل جوان ایران با اهدافی که امام راحل دنبال می کردند از نزدیک آشنا شوند.

قرائیان در ادامه افزود:این دانش آموزان از خانواده های مذهبی هستند و بخشی از اصول مذهبی و اسلامی را در خانواده آموخته و با پیش زمینه ای که داشتند در مدرسه به تکامل دینی رسیدند.

وی تصریح کرد:تعالیم دین مبین اسلام،دستورات قرآن،پیام امام راحل و مقام معظم رهبری در مدرسه تکرار می شود تا نسل جوان با آرمان های امام راحل پیوند خورده و رابطه ای منسجم برقرار شود.وظیفه معلمان است تا این نسل جوان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.شناخت ابعاد زندگی امام راحل برای آینده سازان کشور لازم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین