Saturday 20 April 2024| ۰۸: ۳۷ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛
امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به 5 دهه به همراه دیگر علما،مراجع و شهدا مجاهدت و فداکاری کردند.ایشان تاریخ را مورد ارزیابی قرار دادند تا شرایط نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شود.
سردار حاج علی فضلی:ملت ایران با هوشیاری امام خمینی(س)، تمام قد در مقابل ظلم ایستادگی کرد

سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران،معاون وزیر آموزش و پرورش،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با حضور سردار حاج علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در هفته بسیج دانش آموزی در بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اهداف والا و ارزشمند امام خمینی(س)با نثار تاج گل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،مراسم تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی در هفته بسیج دانش آموزی با آرمان های امام راحل به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز گفت:در بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی در جوار حرم مطهر امام راحل توفیق حاص شد تا بار دیگر یاد و خاطرات امام شهدا و شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم.

سردار فضلی در ادامه افزود:هر چه داریم از امام خمینی(س) داریم.امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به 5 دهه به همراه دیگر علما،مراجع و شهدا مجاهدت و فداکاری کردند.ایشان تاریخ را مورد ارزیابی قرار دادند تا شرایط نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شود.

وی تصریح کرد:آنگاه که پدران،مادران،زنان و مردان شیعه و سنی به بلوغ فکری برای انقلاب اسلامی رسیدند،انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسیده بود و با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها علیه ایران و اسلام  آغاز شد.

سردار فضلی افزود:همچنین دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام همه عرصه ها را بر ملت شریف ایران تنگ کرده بودند تا با تحمیل ناامنی ها و اشغال مناطقی از جغرافیای ایران توسط گروهک های منافقین ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر دهند.اما با هوشیاری امام خمینی(س) و مردم،ملت ایران تمام قد در مقابل ظلم ایستادگی کرد.آن زمان که جنگ به ایران تحمیل شد امام فرمودند:"هر کسی می توان در مقابل پیشروی دشمن ایستادگی کند تکلیف دارد که به جنگ با دشمن برود."

وی با اشاره به 36 امین سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده اسوه تاریخ انقلاب اسلامی در ادامه گفت:امروز که ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می برد به واسطه هوشمندی مردم و فرزندان این ملت و امت است که در دفاع ار حرمین شریف پیشتاز هستند.امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری ها و مجاهدانی هستیم که در اقصی نقاط این مرز و بوم در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.

سردار فضلی افزود:بار دیگر در محضر نورانی بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) حضور یافتیم تا با آرمان های امام راحل و امامت و ولایت دست بیعت دهیم که تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست.با امام راحل در هفته بسیج دانش آموزی عهد می بندیم که راه،روش ،منش و اندیشه ایشان را ادامه داده و در این مسیر گام برداریم.همچنین دشمن ستیزی را با تاثی از از حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش بیاموزیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین