Friday 19 April 2024| ۲۲: ۵۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
امید واثق که شرقِ در بند، و خصوصاً کشورهای اسلامی، در زیر پرچم توحید به مبارزات خود برای استقلال و آزادی ادامه داده، تا از چنگ غرب و شرق توطئه‌گر نجات پیدا کنند؛ و این قرن، قرن نورانی کشورهای اسلامی باشد.
اهمیت برپایی برنامه های انقلابی در آغاز قرن پانزدهم از نگاه امام خمینی(س)

امام خمینی(س) در 5 آبان 1358،از قم پیامی را مبنی بر برپایی برنامه های انقلابی در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری خطاب به شورای انقلاب جمهوری اسلامی صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان متن امام راحل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای انقلاب جمهوری اسلامی

در آستانه فرا رسیدن یک هزار و چهار صدمین سال هجرت پربرکت حضرت خاتم الانبیاء - صلی الله علیه و آله و سلم - که سرلوحه نهضت انقلابی اسلام، تحت راهنمایی قرآن کریم و رهبری انسان ساز والاترین مرد جهان است، مقتضی است با همکاری ملت و دولت برای بزرگداشت این قرن عظیم پربرکت برنامه‌های انقلابی بر پا دارید.

قرن گذشته گرچه برای ملت عزیز ما و برای اسلام و کشور مصیبت بار بود، لکن نهضت اسلامی ایران در اواخر این قرنْ سرنوشت امت اسلام را در قرن آتی دگرگون خواهند نمود. 

امید واثق که شرقِ در بند، و خصوصاً کشورهای اسلامی، در زیر پرچم توحید به مبارزات خود برای استقلال و آزادی ادامه داده، تا از چنگ غرب و شرق توطئه‌گر نجات پیدا کنند؛ و این قرن، قرن نورانی کشورهای اسلامی باشد. از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین را خواستارم.

منبع:صحیفه امام جلد 10ص394

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین