Thursday 18 April 2024| ۲۳: ۵۶ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت؛
حضورمان در حرم مطهر امام راحل و شروع همایش با تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س)در واقع تاکید بر این است که هر آنچه که اقدام می کنیم ماحصل اندیشه های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران است.
امیر سرتیپ ناصر گودرزی:اقدامات نظامی،دفاعی و انتظامی ارتش ماحصل اندیشه های امام خمینی(س) است
 وابستگان نظامی و دفاعی در کشورهای مختلف جهان و نمایندگان دفاعی نیروهای مسلح با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل با آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امیر سرتیپ دوم ناصر گودرزی از برگزاری نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی،دفاعی و انتظامی جهموری اسلامی ایران خبر داد،گفت:این همایش که به مدت سه روز با حضور بالاترین مقامات نظامی ،سیاسی،کشوری و لشکری به منظور تبیین مواقع بحق جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می کند.

گودرزی دبیر این همایش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:این همایش به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا با حضور 85 وابسته نظامی از 50 کشور جهان برگزار می شود.

وی افزود:در این همایش علاوه بر تبیین مواضع بحق ایران در ابعاد مختلف از جمله بحث دیپلماسی دفاعی و سیاسی کشور نیز دنبال می شود.همچنین با توجه به جایگاه رفیعی که ایران در منطقه دارد آخرین تحولات منطقه ای از جمله بحث چگونگی نقش نمایندگان نیروهای مسلح در خارج از کشور در برخورد با موضوعاتی که مرتبط با جمهوری اسلامی ایران است نیز مورد بررسی قرار می گیرد. 

سرتیپ ناصر گودرزی تصریح کرد:مشترک بودن برخی مسائل در این همایش حائز اهمیت است و وحدت فرماندهی بیشتر نمود پیدا می کند. همچنین درک مشترک بیشتری از مسائل را خواهیم داشت.با توجه به اینکه در حوزه های ماموریتی بیش از 50 دفتر نمایندگی وابستگی نظامی ، دفاعی و انتظامی  در خارج از کشور داریم این گردهمایی که برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی  اتفاق می افتد نقطه عطفی برای توسعه و تقویت وحدت خواهد بود.

دبیر این همایش خاطر نشان کرد: حضورمان در حرم مطهر امام راحل و شروع همایش با تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س)در واقع تاکید بر این  است که هر آنچه که اقدام می کنیم ماحصل اندیشه های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران است و بخش عمده ای از آموزش ها بر این اساس اندیشه های امام راحل استوار است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین