Friday 29 March 2024| ۰۸: ۴۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه بنده فرمودند «باید همیشه در دل همه دست اندرکاران به خصوص شما بغض و کینه استکبار باشد. چون مستکبر به تنها چیزی که فکر می‌کند نابودی اسلام و انقلاب است.»
نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی با اشاره به نامه‌ای که سی‌ام شهریور ماه سال 67 خطاب به امام نوشت، گفت: امام خمینی(ره) در پاسخ به این نامه تاکید فرمودند «باید همیشه در دل همه مسؤولان بغض و کینه استکبار باشد.»

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در همایش بزرگ بسیج دانش‌آموزی استان تهران و آیین تجلیل از خانواده معظم شهید محمد حسین فهمیده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا از ناگفته‌هایش در ارتباط با روحیه استکبارستیزی امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی سخن به میان آورد.

وی با اشاره به نامه‌ای که سی‌ام شهریور ماه سال 67 خطاب به امام نوشت، گفت: زمانی که بنده وزیر اطلاعات بودم موضوعی را مطرح کردم که در جلسه سران سه قوه به تصویب رسید و چون موضوع در ارتباط با آمریکا بود می‌خواستم امام خمینی(ره) نیز در جریان این مهم باشند و از ایشان کسب تکلیف کرده و ببینم ایشان نیز اجازه این موضوع را می‌دهند یا خیر، بنابراین نامه‌ای خطاب به معظم‌له نوشتم.

نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه بنده فرمودند «باید همیشه در دل همه دست اندرکاران به خصوص شما بغض و کینه استکبار باشد. چون مستکبر به تنها چیزی که فکر می‌کند نابودی اسلام و انقلاب است.»

وی ادامه داد: اینکه کسی فکر کند استکبار و در راس آن آمریکا با ما دوستی می‌کند این خیال خامی است.

ری‌شهری عنوان کرد: بنابراین ارتباط آشکار و پنهان با استکبار و مستکبران به‌ویژه آمریکا ممنوع است.

وی افزود: این‌که برخی عنوان می‌کنند که آیا جمهوری اسلامی باید با همه دعوا داشته باشد، باید پاسخ داد نه این‌گونه نیست.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تاکید کرد: شما با آن‌ها که با اسلام مخالف نیستند مقابله نکنید، مسلمانان با کسانی که با آنان سر جنگ ندارند کاری ندارند اما هرگز در برابر ظلم، جنایت و تجاوز کوتاه نمی‌آید.

وی بیان داشت: بنا بر سیاست و اصول دین مبین اسلام ارتباط آشکار و پنهان با دشمنان خدا و اسلام ممنوع است.

ری‌شهری با تاکید بر لزوم انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جدید گفت: آینده‌سازان انقلاب باید به این نکته توجه داشته باشند که بر اساس مبانی دین مبین اسلام «دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا» در دستور کار همیشگی آن‌ها باشد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین