Thursday 25 April 2024| ۱۵: ۵۱ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
وی با اشاره به دشمنی و خیانت های آمریکا علیه کشورمان افزود: ای ملت ایران این موضوع را بدانید که آمریکا دشمن درجه یک کشورمان است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نمی کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی ظهر امروز در تجمع مراسم راهپیمایی13 آبان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: 13آبان روز مبارزه با آمریکای جهان خوار و روز تجلی آزادی و آزادی خواهی و پیروزی ملت بزرگ ایران است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، وی بیان کرد: 13 آبان فرصتی برای یادآوری جنایت ها ،فتنه انگیزی ،آتش افروزی ها و آدم کشی های رژیم قلدر و زیاده خواه و ضد بشری آمریکا است.

عضو مجلس خبرنگان رهبری با اشاره به تبعات رابطه با آمریکا گفت: افرادی که به دنبال رابطه با آمریکاهستند این موضوع را بدانند که این رابطه هیچ گاه سبب دوستی و یا کاهش دشمنی نمی شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: آمریکا هرگاه فرصت پیدا کند و یا احساس کند به استقلال ، شرافت ، عزت و ناموس افرادی که خواهان رابطه با آمریکا هستند دست درازی خواهد کرد.

حسینی خراسانی با اشاره به تحریف سخنان امام خمینی(ره) توسط برخی افراد در رابطه با آمریکا بیان کرد: این موضوع خیانت بسیار بزرگی است که اعلام شود مبارزه و دشمنی امام خمینی(ره) با آمریکا یک موضوع شخصی است بلکه امام خمینی (ره) بر اساس دین و قرآن به مبارزه با آمریکا پرداخت.

وی با اشاره به دشمنی و خیانت های آمریکا علیه کشورمان افزود: ای ملت ایران این موضوع را بدانید که آمریکا دشمن درجه یک کشورمان است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نمی کند.

عضو مجلس خبرنگان رهبری گفت: افرادی که می گویند برای رفع مشکلات کشور باید با آمریکا سازش کرد، سخن آنها از روی نادانی و جهالت است چون هیچ گاه به سخن و امضای آمریکایی ها نمی توان اعتماد کرد و این دولت غاصب به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

حسینی خراسانی با اشاره به بدعهدی های دولت آمریکا در موضوع برجام بیان کرد:  در قضیه برجام دروغگویی وبی اعتمادی و خیانت آمریکا برای همگان اثبات شد ، مقام معظم رهبری تاکید کردند که آمریکا برای هیچ عهد وپیمانی احترام قائل نیست.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور و راهکار حل آن افزود: دولت و مجلس و قوه قضاییه اگر پشت سر مقام معظم رهبری باشند و از منویات ایشان تبعیت کنند مشکلات کشور رفع می شود.

منبع: قم فردا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: