Thursday 18 April 2024| ۰۷: ۱۲ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
وی بیان کرد: اسناد و مدارکی که از سفارت آمریکا به دست آمد، عمق توطئه و کینه دشمن نسبت به ملت ایران را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند فرهنگی که با نقشه دیگران درست شود و اجانب برای ما نقشه بکشند، این فرهنگ استعماری است.
له گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، وی افزود: اگر در جامعه در ابعاد اقتصادی، سیاسی و نظامی قدرتمند و قوی باشیم، اما در فرهنگ انحراف داشته باشیم این جامعه پوچ و میان تهی است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: امام خمینی(ره ) فرمودند آن چیزی که ملت‌ها را می‌سازد، فرهنگ صحیح است، اگر فرهنگ اصلاح شود تمام جامعه اصلاح می‌گردد.
وی با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین جهان با دانش‌آموزان به مناسبت ۱۳ آبان تصریح کرد: یکی از راه‌های شناخت روحیه انقلابی‌گری عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) است.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی گفت: امیدواری به آینده کشور و نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر دشمن از روحیه‌های انقلابی است که باید در جامعه ما زنده شود.
وی بیان کرد: اسناد و مدارکی که از سفارت آمریکا به دست آمد، عمق توطئه و کینه دشمن نسبت به ملت ایران را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی تصریح کرد: امروز کسانی که تسخیر لانه جاسوسی را احساسی می‌دانند، یادشان بیاید امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم یاد می‌کند که این روحیه انقلابی است.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هیچ نشانی از اسناد و مدارک خیانت‌های آمریکا در کتاب‌های مدارس و دانشگاهیان ما نیست.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی از وزارت آموزش و پرورش خواست با قرار دادن درسی به نام لانه جاسوسی آمریکا در کتب درسی در تمام مقاطع مختلف تحصیلی، نسل آینده را نسبت به خیانت‌های استکبار جهانی آشنا سازند.
امام جمعه ریگان افزود: وزرایی که مورد رای اعتماد نمایندگان مجلس قرار گرفتند به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند و یکی از دروس را به نام لانه جاسوسی در کتب درسی دانش‌آموزان در اولویت خود قرار دهند‌.
حجت‌الاسلام رنجبر ماهانی به انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان اشاره کرد و گفت: انتخاب میشل عون سبب نگرانی رژیم صیهونیستی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین