Friday 19 April 2024| ۰۵: ۰۷ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
در دیدار با یادگار گرامی امام مطرح شد؛
یادگار گرامی امام راحل حامی، دوستدار و مطلع در ورزش است و همیشه از راهنمایی‎هایش استفاده کرده‎ام.
سخنان وزیر ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله سید حسن خمینی

مسعود سلطانی فر در مراسم تجدید میثاق مسئولان و جامعه ورزشی کشور با آرمان‌های امام خمینی (س) در حرم مطهر امام و در حضور آیت الله سید حسن خمینی گفت: از آیت الله سید حسن خمینی تشکر می‌کنم که جمع حاضر را قبول و در ابتدای این مسیر جدید فرصتی را فراهم کردند تا با آرمان های امام خمینی(س)تجدید میثاق داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، وزیر ورزش و جوانان در سومین روز کاری اش در این وزارت خانه در ادامه افزود: یادگار گرامی امام راحل حامی، دوستدار و مطلع در ورزش است و همیشه از راهنمایی‎هایش استفاده کرده‎ام.

وی ضمن تشکر گودرزی وزیر اسبق این وزارت خانه در ادامه گفت: از زحمات گودرزی وزیر قبلی ورزش تشکر کنم. او فعالیت‎های خوبی داشت و امیدواریم بتوانیم در مسیر جدید سیاست‎های ورزش و جوانان رو با جدیت جلو ببریم.

وی تصریح کرد: شکل جدید وزارت پس از ادغام، هنوز با مشکلاتی مواجه است.این وزارت خانه یک عرصه پر مخاطب است و جوانان کشور مرتبط با این وزارتخانه هستند. باید کارها رو جلو ببریم. شاید برای برخی جوانان، بعضی کارها مهم نباشد. در واقع آنها کارآمدی نظام را در افتخارات ورزشی می‎بینند. به هر حال این شرایط تعهدات مان را سنگین‎تر کرده است. امیدواریم با جمع حاضر در ورزش بتوانیم این بار سنگین را برداریم.

سلطانی فر ادامه داد: در برنامه پیشنهادی به مجلس دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت را ترسیم کردیم و می‎خواهیم به گونه‎ای حرکت کنیم که از ظرفیت‎های دستگاه‎های دیگر هم بهره مند شویم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم در آینده در مسابقات جهانی و آسیایی و جام جهانی نتایج خوبی را کسب کنیم و به امید خدا صعودی مقتدرانه در فوتبال داشته باشیم. 

همچنین امیدوارم در المپیک توکیو بهترین نتیجه تاریخ  ورزش را کسب کنیم. خوشبختانه در روزهای اخیر چند افتخار از جمله در ووشو و فوتبال ساحلی کسب شده است. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. البته حادثه تلخی را شاهد بودیم و فوت منصور پورحیدری بسیار ناراحت کننده بود. امیدواریم روز به روز دستاوردهای بیشتری بدست بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین