Thursday 25 April 2024| ۰۷: ۲۱ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
وی بر نقش بسیار مهم روحانیون تأکید کرد و افزود: روحانیون بعنوان پیشگامان جبهه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن نقش بسیار مهمی در بصیرت افزایی و روشنگری توطئه دشمنان بر عهده دارند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا از برگزاری همایش یک روزه مجمع روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: روحانیون، پیشگامان جبهه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، حجت الاسلام والمسلمین باقری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع)، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را یک نهاد مقدس دانست و اظهار کرد: این سازمان پس از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس گردید و مأموریت اصلی آن ارتقای بعد معنوی و مکتبی کارکنان ولایت مدار و با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی بر نقش بسیار مهم روحانیون تأکید کرد و افزود: روحانیون بعنوان پیشگامان جبهه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن نقش بسیار مهمی در بصیرت افزایی و روشنگری توطئه دشمنان بر عهده دارند.

حجت الاسلام باقری گفت: استکبار جهانی امروز با تمام قوا در حال ضربه زدن به هویت اسلامی و انقلابی کشور اسلامی ماست و از هر فرصتی برای رسیدن به منافع نامشروع خود بهره می برد لذا ایستادگی و مقاومت یکی از ضروری ترین وظایف ملت قهرمان ایران است و لازمه این مقاومت داشتن بصیرت است که روحانیون انقلابی و ولایتمدار سردمداران روشنگری و مقاومت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) از برگزاری همایش یک روزه مجمع روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان و غرب مازندران در روز 20 آبان ماه به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این همایش بررسی راهکارهای مناسب و متنوع برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن و همچنین ترویج منویات فرماندهی معظم کل قوا در یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.  

لازم به ذکر است، سخنران ویژه این همایش یک روزه حضرت حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: