Saturday 20 April 2024| ۱۵: ۵۸ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
صبح امروز؛
با همکاری معاونت فرهنگی حرم مطهر،تصمیم داریم رهنمودها و گفتار امام راحل را در قالب بسته های فرهنگی به دانش آموزان و کودکانی که به این مرکز تفریحی می آیند هدیه دهیم.
شهربازی و مرکز تفریحی حرم مطهر امام خمینی(س) افتتاح شد

شهربازی شهر آفتاب صبح امروز با حضور نخستین اردوی دانش آموزی در حرم مطهر امام خمینی(س) به منظور رفاه بیشتر زائرین در این بارگاه ملکوتی افتتاح شد.

مدیر مجموعه تفریحی شهر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:این شهربازی با هدف ایجاد امکانات تفریحی برای زائرینی که از سراسر کشور و کشورهای مختلف به زیارت حرم مطهر امام راحل می آیند در نظر گرفته شده است.

محمد بی طرفان مدیر این مجموعه در ادامه گفت:با رایزنی هایی که با سازمان دانش آموزی صورت گرفته در نظر داریم دانش آموزان کل استان تهران را در قالب اردوهای زیارتی و تفریحی به حرم مطهر امام خمینی(س) دعوت کنیم تا ضمن زیارت این بارگاه ملکوتی و آشنا شدن دانش آموزان با فضای حرم مطهر،تفریح و نشاطی را در این مجموعه تجربه کنند.

وی تصریح کرد:از اول آذر ماه سالجاری این اردوهای زیارتی و تفریحی دانش آموزان به شکل مرتب و مداوم روزانه در قالب 1500 دانش آموز به حرم مطهر برای زیارت و استفاده از دستگاه های شهربازی دعوت می شوند.

بی طرفان با اشاره به اینکه دستگاه های شهربازی برای گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است،گفت:50 دستگاه تفریحی برای رده سنی مهدکودک تا دوره راهنمایی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.همچنین در این مکان تمام اصول ایمنی نیز رعایت شده و دانش آموزان می توانند لحظات خوشی را در این مرکز تفریحی تجربه کنند.

وی بیان کرد:هر روز از ساعت 8 صبح الی 15 بعدازظهر این مکان در اختیار اردوهای دانش آموزی قرار دارد و از ساعت 16 الی 24 استفاده از مرکز تفریحی شهر آفتاب برای عموم آزاد است.با توجه به اینکه زائران زیادی از سراسر کشور به خصوص در ایام نوروز و سه ماه تابستان به بارگاه ملکوتی حضرت امام راحل برای زیارت می آیند تدبیر تاسیس چنین مرکز تفریحی به منظور رفاه حال بیشتر زائرین امری پسندیده به نظر می رسید . خوشبختانه با همکاری حجت الاسلام و المسلمین انصاری سرپرست موسسه نشر و آثار امام خمینی(س) این اتفاق جدید محقق شد.

بی طرفان با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری را در اردوهای زیارتی و تفریحی برای دانش آموزان در نظر دارند،خاطر نشان کرد:با همکاری معاونت فرهنگی حرم مطهر،تصمیم داریم رهنمودها و گفتار امام راحل را در قالب بسته های فرهنگی به دانش آموزان و کودکانی که به این مرکز تفریحی می آیند هدیه دهیم تا با این کار آموزنده بتوانیم آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را به نسل جدید انتقال دهیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین