Friday 19 April 2024| ۰۸: ۵۰ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
مدیر دبیرستان شهید علوی:
تهاجم فرهنگی در عصر جدید موج می زند و دانش آموزان را در هر گروه سنی تهدید می کند از این رو یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهدافی که امام راحل پیش می بردند در قالب برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی نیاز مبرم است.
حرم مطهر امام خمینی(س) برای اردوهای زیارتی و تفریحی بهترین فضا است

مدیر دبیرستان شهید علوی ناحیه یک بهارستان گفت:اردوهای زیارتی و تفریحی دانش آموزان به حرم مطهر امام خمینی(س) و بهره مندی دانش آموزان از امکانات تفریحی و رفاهی حرم مطهر مانند شهربازی و... از چند جنبه مفید و موثر خواهد بود.

رضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:دانش آموزان برای زیارت حرم مطهر امام خمینی(س)استقبال کرده و علاقه زیادی از خود نشان می دهند. البته هدف اصلی که در این اردوها مد نظر است ایجاد همفکری،همدلی و همزبانی است که علاوه بر وجود معنویت در بارگاه ملکوتی امام راحل دانش آموزان شور،نشاط و تفریح مناسبی را نیز تجربه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:این اردوهای زیارتی و تفریحی دو جانبه به شمار می رود و با ایجاد شورو نشاط در مراکز تفریحی وحرم مطهر دانش آموزان علاوه بر تفریح و سرگرمی با جان و دل به زیارت می روند.

رضایی با اشاره به این مهم که در عصر جدید هجمه های تهاجم فرهنگی نسبت به نسل جوان زیاد است،گفت:تهاجم فرهنگی در عصر جدید موج می زند و دانش آموزان را در هر گروه سنی تهدید می کند از این رو یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهدافی که امام راحل پیش می بردند نیز در قالب برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی نیاز مبرمی است که نسل جوان را از اهداف دشمن دور می کند.

وی بیان کرد:دین و مذهب با تفریح  و سرگرمی هیچ منافاتی ندارد و می توان همزمان هر دو بعد را با هم تقویت کرد.برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی بهترین راهکاری است که می توانستیم برای پیوند نسل جوان با آرمان های امام راحل انتخاب کنیم که دانش آموزان در کنار زیارت و معنویات،تفریح و شادی را تجربه کنند.شور و نشاط در کنار مسائل معنوی و مذهبی ،اخلاقیات و ارتباط با خدا نیاز است و حرم مطهر امام خمینی(س) همه فرصت های لازم برای این تدبیر را در نظر گرفته است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین