Saturday 20 April 2024| ۰۱: ۱۵ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
وی در ادامه با اشاره به درگذشت سرکار خانم مرضیه حدیدچی گفت: این بانوی بزرگوار خدمات زیادی به انقلاب و کشور کرد وما باید قدردان وی باشیم.
امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به 29 آبان آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج را حضرت امام قبل از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل دادند و نخستین دوره‌های آن در خوزستان در دانشکده کشاورزی ملاثانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان،حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده افزود: آینده نگری حضرت امام سبب تشکیل بسیج مستضعفین شد و بسیجیان قبل، حین و بعد از دفاع مقدس  به‌عنوان ارکان دفاع و پیشرفت کشور بودند.

وی گفت : بسیجیان در سازندگی نقش مهمی دارند و روحیه و فرهنگ بسیجی را در تمام نهادها، دستگاه‌ها و همه قواها نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده افزود : روحیه بسیجی یعنی با کم‌ترین امکانات بیشترین خدمت بی‌منت را به مردم ارائه دادند و بحمدالله این روحیه بسیجی از گذشته تا به امروز در بسیجیان وجود دارد.

امام‌جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز اربعین امام حسین(ع) گفت: پیام این ایثار و فداکاری در روز عاشورا بصیرت و آگاهی مردم است تا همه بدانند حق و باطل چیست و راه خود را به‌درستی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه کسی که راه امام حسین(ع) را می‌شناسد، به دیگران ظلم نمی‌کند، گفت: پیام اربعین از بین بردن هواهای نفسانی است و همایش امروز اربعین حاصل همین کشتن هواهای نفسانی توسط یاران امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام  والمسلمین حسن زاده  حسن‌زاده با بیان اینکه مراسمات اربعین باید مردمی بماند گفت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی  در رفع  مشکلات پایه ای  وزیرساخت‌ها  به مردم کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به درگذشت  سرکار خانم مرضیه حدیدچی گفت: این بانوی بزرگوار خدمات زیادی به انقلاب و کشور کرد  وما باید قدردان وی باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین