Thursday 28 March 2024| ۲۱: ۳۲ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
رئیس هیئت کونگ فو استان تهران :
تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی(س) وظیفه و تکلیف به شمار می رود.
بر ما واجب است نگرش و خط امام خمینی(س) را به جوانان بیاموزیم

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:تجدید میثاق و بیعت با آرمان های امام راحل در بارگاه ملکوتی ایشان و دیدار با یادگار گرامی امام،آیت الله سید حسن خمینی باعث می شود ورزشکاران از معنویت این مکان زیارتی بهره مند شوند و این دیدار صمیمی در روند فعالیت های شان تاثیر گذار است.

حسین سنجری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در ادامه افزود:به اندازه ای معنویت حرم مطهر امام راحل بالاست که ورزشکاران با تمایل و علاقه زیاد در مراسم تجدید میثاق شرکت می کنند.دیدار با یادگار گرامی امام سبب می شود این نسل جوان از رهنمودهای ایشان بهره بیشتری ببرد.

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی(س) وظیفه و تکلیف به شمار می رود،تصریح کرد:بسیاری از ورزشکاران جوان برای نخستین بار است که به برای زیارت به بارگاه ملکوتی امام راحل می آیند و این وظیفه مسئولان ورزشی است که نسل جوان را با اهدافی که امام راحل دنبال می کرد آشنا سازد.

سنجری بیان کرد:جوانان با حضور در حرم مطهر و زیارت امام خمینی(س)،عظمت و بزرگی امام ملت را بیشتر درک می کنند و از راهی که امام راحل در پیش گرفته بود آگاهی می یابند.

رئیس هیئت کونگ فو استان تهران خاطر نشان کرد:بر ما واجب است سیره،مسیر،راه،نگرش،خط امام خمینی(س) را به جوانان بیاموزیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین