Thursday 28 March 2024| ۱۶: ۴۵ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
رئیس فدراسیون آسیایی کونگ فو و هنرهای رزمی:
امام خمینی(س) در حوزه جوانان و ورزشکاران تاکیدات فراوانی دارند و بیانگر بینش غنی ایشان نسبت به همه مسائل اجتماعی است.
امام خمینی(س) در حوزه ورزش و جوانان بینش غنی دارند

رئیس فدراسیون آسیایی کونگ فو و هنرهای رزمی در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:ورزش کونگ فو و هنرهای رزمی نسبت به تمام ورزش هایی که در ایران کار می شود متمایز است و خاستگاه آن در ایران است.

حیدری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود: در این رشته ورزشی جوانان و علاقه مندان بسیار زیادی در حال فعالیت هستند و تلاش کردیم تا بتوانیم افکار واندیشه های امام خمینی(س) را که نشات گرفته از دین مبین اسلام است را سرلوحه امور ورزشی قرار دهیم.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در ادامه بیان کرد:ایران دارای فرهنگ غنی است و ما وظیفه داریم در راستای تحقق و ثبات فرهنگ غنی ایران گام برداریم و این امر نیز با جدی گرفتن تاکیدات رهبر سیاسی و فکری ایران،بنیانگذار جمهوری اسلامی و مدد خواستن از ایشان میسر می شود.

وی تصریح کرد:جوانان فعالی در عرصه ورزش کونگ فو مشغول فعالیت هستند ودر فدراسیون رزم های اقوام ایرانی در این مجموعه مانند رزم لری، گیلما ،کردی و...کار می شود که اینها نشات گرفته از رزم های دیرین ایران و سنت های ما است که به آنها احترام می گذاریم.

حیدری به موفقیت هایی که در این رشته در سطوح مختلف ایران را سرافراز کرده اشاره کرد،گفت:با مدال آوری که در سطوح مختلف جهان، المپیک و آسیا کسب کردیم نشان می دهد ایران می تواند در این رشته نامدار باشد و با توجه به اینکه هیچ رشته ورزشی تا به حال به نام ایران در دنیا ثبت نشده است به هر حال سال ها تلاش کردیم تا این اتفاق رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد:امام خمینی(س) در حوزه جوانان و ورزشکاران تاکیدات فراوانی دارند و بیانگر بینش غنی ایشان نسبت به همه مسائل اجتماعی است،تجدید میثاق و بیعت با امام ملت و شهدا و حضور در بارگاه مقدس و ملکوتی ایشان باعث می شود تا با کمک و دعا خیرشان بتوانیم در پیشبرد این پروژه ملی و عظیم یاری شویم و برای نخستین بار نام ایران به ثبت برسد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین