Friday 29 March 2024| ۰۹: ۰۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
فرماندار املش:
در هشت سال دفاع مقدس با هدایت حضرت امام(ره) و نیروهای معنوی بسیج توانستیم مواضع خود را در برابر چشمان جهانیان مستحکم کنیم تا بتوانیم به یک معنویت خاص برسیم.
محمودی گفت: در هشت سال دفاع مقدس با هدایت حضرت امام(ره) و نیروهای معنوی بسیج توانستیم مواضع خود را در برابر چشمان جهانیان مستحکم کنیم تا بتوانیم به یک معنویت خاص برسیم.

به گزارش آستان، فرماندار املش در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج، با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(س) بنیانگذار نهضت مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری درباره جایگاه بسیج، اظهار کرد: همه ما معتقدیم تفکر و تحرک بسیجی بدنه انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد؛ همچنان که تاکنون نیز چنین بوده است و کسی در این امر تردید ندارد.

وی تفکر بسیجی را یک تفکر تک بعدی ندانست و افزود: بسیج یک تفکر با ابعاد ماهوی در همه عرصه های سیاستی، دینی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و... است لذا همه ما باید بسیجی فکر کنیم و بیاندیشیم.

فرماندار املش با بیان اینکه ماموریت سپاه پاسداران و بسیج صرفا به معنای دفاع از مواضع نظام نیست، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس با هدایت حضرت امام(ره) و همین نیروهای معنوی توانستیم مواضع خود را در برابر چشمان جهانیان مستحکم کنیم تا بتوانیم به یک معنویت خاص برسیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگر در تار و پود زوایای اندیشه ما بینش بسیج ریشه دوانید در همه عرصه ها پیروز خواهیم بود، اما اگر چنین چیزی نبود با ضعف و شکست مواجه خواهیم شد.

محمودی امنیت، آسایش و آرامش امروز ما را با وجود همه شیطنت های جهان استکبار و جبهه زر و زور و تزویر در منطقه مرهون خون شهدا و ایثارگران دانست و گفت: ما باید از این همه سرمایه های نظام که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند، نهایت تقدیر و تجلیل را داشته باشیم.

منبع:ایکنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین