Tuesday 23 April 2024| ۱۲: ۵۶ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
زائر نیجریه ای در گفت و گو با آستان:
نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان در نیجریه حتی با دیدن عکس امام راحل برای ایشان احترام قائل هستند زیرا امام خمینی(س) یک رحمت الهی برای تمام انسان های جهان هستند.
امام خمینی(س) رهبر همه آزادی خواهان جهان هستند

زائر نیجریه ای که برای زیارت به بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده بود،گفت:به خاطر عشقی که از امام خمینی(س) در دل داریم برای زیارت ایشان به ایران آمدیم.

وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:امام خمینی(س) مردی بود که خدمت بزرگی به مردم ایران کرد و با تاسیس جمهوری اسلامی ایران عزت را نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام انسان ها بخشید.

این زائر تصریح کرد:وقتی وارد ایران شدم به مراکز زیادی برای تماشا و بازدید رفتم اما زمانی که وارد حرم مطهر امام راحل شدم حس عجیبی داشتم و احساسم فرق داشت و کنار ضریح ایشان به آرامش رسیدم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(س) رهبر تمام مسلمانان جهان و مستضعفان است،گفت:به خاطر دارم در زمان طاغوت و رژیم شاهنشاهی وقتی چند نماینده از نیجریه به ایران به ملاقات شاه آمده بودند وقتی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت همان نمایندگان نسبت به امام راحل احساس خوبی داشتند و با احترام از امام یاد می کردند.

این زائر ادامه داد:نه تنها مسلمانان بلکه مسیحیان در نیجریه حتی با دیدن عکس امام راحل برای ایشان احترام قائل هستند زیرا امام خمینی(س) یک رحمت الهی برای تمام انسان های جهان هستند.

وی خاطر نشان کرد:امام راحل رهبر همه آزادی خواهان هستند و به این دلیل در میان مردم جهان دارای شکوه اند چون به انسان ها عزت بخشید.در این زمان به غیر از امام زمان(عج) که عدالت و عدل را در جهان حاکم می کند هیچ رهبر آزادی خواه دیگری وجود ندارد و منتظر ظهور ایشان هستیم تا عدالت در جهان برپا شود ولی در مدتی که امام خمینی(س) در قید حیات بودند این آزادی و عدالت را با رهبریت خود به انسان ها هدیه دادند و امید است که راه ایشان ادامه یابد. 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین