Thursday 28 March 2024| ۱۲: ۵۳ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده ای برای تحریف حضرت امام اظهار داشت: کسانی به دنبال این هستند که امام، فرمایشات و مسیر ایشان را تحریف کنند و به صورت سنگین بر این مسأله سرمایه گذاری کرده اند.
وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر نفوذ گفت: برنامه نفوذ این است که روی یک نفر سرمایه گذاری می کنند و او را در جایگاه های خوبی می برد که در دید مردم مثبت باشد و در یک پروسه 20 تا 30 ساله آرام آرام در رأس قدرت می گذارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات یکشنبه شب در یادواره شهدای مسجد مصطفی خمینی قم با اشاره به حماسه اربعین گفت: حضور جمعیت 25 میلیونی در کربلا نشان از مدیریت الهی امام حسین(ع) دارد.

وی افزود: دهه چهارم و اربعین انقلاب همراه با حماسه اربعین امام حسین(ع) شده است، مسأله ظهور با شهادت و نهضت امام حسین(ع) گره خورده است، امروز امام حسین(ع) مدیریت می کنند و جمعیت را به سمت کربلا می برند تا زمینه ظهور را فراهم کنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده ای برای تحریف حضرت امام اظهار داشت: کسانی به دنبال این هستند که امام، فرمایشات و مسیر ایشان را تحریف کنند و به صورت سنگین بر این مسأله سرمایه گذاری کرده اند.

وی ادامه داد: هدف و تلاش استکبار با نیروهای داخلی خود و عوامل نفوذی این است که نمی خواهند جامعه متوجه حقیقت گفتار امام راحل شود از رو تلاش بسیار و هزینه های سنگینی در این راه می کنند که باید مراقب بود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که غربال الهی باید انقلاب را غربال کند، ابراز داشت: این غربال الهی از قبل بوده و همچنان باید انقلاب را غربال کند تا در این مسیر دست بسیاری بدون تعارف رو شود، رهبر انقلاب فرمودند که عده ای در زمان انقلاب از احساسات قوی انقلابی برخوردار بودند اما امروز در دامان آمریکا هستند.

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد: یک سوم قرآن کریم مربوط به تاریخ گذشتگان است، این کتاب الهی برای هدایت بشر امده و یکی از ابزار هدایت آن بیان تاریخ گذشتگان برای بهره برداری انسان از آن است.

وی با مرور بخشی از تاریخ به عوامل سقوط بنی اسرائیل اشاره و اضافه کرد: تاریخ با شرایطی ابزار هدایت انسان است که یکی از آن ها تعقل، تجزیه و تحلیل آن به شمار می رود تا عوامل پیشرفت و سقوط بررسی شود؛ تاریخ امام حسین(ع) باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا بدانیم در انقلاب چقدر به وضع کوفه نزدیک می شویم و فاصله می گیریم؛ برای امام حسین(ع) 18 هزار نامه آمد آیا تا کنون این نامه ها تجزیه و تحلیل شده است.

وزیر سابق اطلاعات با طرح این سؤال که درمیان چند میلیارد بشر چند نفر جلوی استکبار ایستاده اند، گفت: ‌در بحث نقض برجام حرفی که کنگره آمریکا می زند این است که از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی وحشت دارند،‌ امروز استکبار از برد موشک های ایرانی و رسیدن آن ها به سرزمین های اشغالی وحشت دارند؛ باید توجه داشته باشیم که تحریم های امروز قابل قیاس با دوران جنگ نیست، در دوران جنگ حتی سیم خاردار به ما نمی دادند؛ همین موشکی که امروز به دست آمده حاصل تلاش افرادی همانند تهرانی مقدم است.

وی افزود: امنیت امروز مفت به دست نیامده و هزینه سنگینی برای آن داده ایم، امنیت امروز با هزینه های بالا به دست آمده است؛ برخی با کمال تأسف فقط چشم به آن طرف دارند و همانگونه که اوباما می گوید تحریم ها ایران را به زانو در آورده آن ها هم تکرار می کنند، امروز آمریکا می گوید ایران قدرتی شده که منافع ما را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم ها باز می گردد، اظهار داشت: بقیه مشکلات ربطی به تحریم ندارد، اگر تحریم ها این وضع را درست کرده این ماشین های آخرین سیستم آمریکایی و اروپایی از کجا می آید، چگونه برای ماشین ها و کالای قاچاق دلار جابه جا می شود اما این پول ها برای موارد اولیه نمی رود تا کارخانه ها را از تعطیلی نجات دهد و مشکلات رکود و بیکاری را رفع کند.

وی ادامه داد: اکثر اهل کوفه آقازاده بودند، ما باید با بررسی و تحلیل درست از تاریخ عبرت بگیریم؛ پشت این تاریخ عبرت های فراوانی وجود دارد که یکی از موارد بررسی وضعیت روحی و شخصی افراد است، اشخاص گوناگون باید بررسی شود که چه بلایی سر زبیر آمد؛ زبیر اولین کسی بود که با علی(ع) بیعت کرده است؛ در تاریخ انقلاب اسلامی نیز چنین افرادی وجود دارند که باید به آنها گفت الان چه می کنید؟

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به مسأله نفوذ و با بیان این که در آستانه انتخابات باید حواس مان را جمع کنیم، ابراز داشت: باید تأمل کنیم که معاویه چگونه سر کار آمد، معاویه را یهود صهیونیست به کنار پیامبر نفوذ داد و روی کار آورد، برنامه نفوذ این است که روی یک نفر سرمایه گذاری می کنند و او را در جایگاه های خوبی می برد که در دید مردم مثبت باشد و در یک پروسه 20 تا 30 ساله آرام آرام در رأس قدرت می گذارند؛ بر معاویه سرمایه گذاری 25 ساله شد.

وی عنوان کرد: با سرمایه گذاری یهود صهیونیسم گفتمان نبوی و علوی به گفتمان اموی تبدیل می شود، بیش از هزار و اندی سال پیش یهود صهیونیست این گونه طراحی می کند و معاویه را در رأس حکومت قرار می دهد آیا الان پس از سال ها یهود صهیونیست تجربه بیشتر ندارد که چگونه افراد را در رأس قدرت و حکومت قرار دهد.

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد: از تاریخ باید حماسه هم استخراج شود، حرکت اربعین به دنیای کفر و شرک و جهان پیام حماسی می دهد، دشمن هم طراحی های خود را دارد تا بتواند ضرباتی وارد کند.

وی اضافه کرد: در همین قضایای برجام رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند که به دشمن اعتماد و تکیه نکنید، همه باید متن برجام را بخوانند، محال است که کسی متن برجام را بخواند و احساس ذلت و سرافکندگی نکند؛ بر اساس برجام بنا بود تحریمی نباشد اما طی یک سال گذشته 83 مصوبه کنگره آمریکا در تحریم های جدید داشته است، اگر برجام دارای نتیجه بوده پس این ها چیست.

وزیر سابق اطلاعات گفت: چرا ولایتمداری خود را به معنای واقعی و به مردم نشان نمی دهید و چشم تان همواره به آن طرف است، در دوره پیامبر هم عده ای بودند که جان به جانشان می کردید باز هم چشم شان به آن طرف بود و می گفتند یهود و نصارا باید مشکلات را حل کنند؛ قرآن می فرماید کسانی که مریض هستند و بیماری دارند دائم سرعت می گیرند تا به سمت یهود و نصارا بروند آیا امروز این اتفاق در کشور نمی افتد.

وی افزود: نظام سرمایه داری آمریکا رو به سقوط است، حرف های ترامپ و اوباما در مسائل انتخاباتی کاملا طراحی شده است، دقیقا می بینند که نظام سرمایه داری آمریکا رو به سقوط است طراحی کردند که برای جلوگیری از این سقوط آدمی بیاوردند که حرف هایی بزند؛ اسنادی که خود آن ها فاش کردند قابل توجه است که آن ها هم طراحی شده به شمار می رود؛ چرا از این فرصت ها استفاده نمی کنیم.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که بیش از 5 سال است که همه دنیا می گویند که بشار باید برود، اظهار داشت: با وجود این که عده ای در داخل کشور همراهی نمی کنند رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و می گویند بشار باید بماند که حرف ایران و رهبری به کرسی نشست و نشانه اقتدار ما است، دشمن همه هستی و تجهیزات نظامی خود را بکار گرفته اما به جایی نرسیده است.

وی ادامه داد: درباره تحریم ها و مسائل اقتصادی باید مدیریت کرد و کسری هم نداریم بنده اطلاعات ریز دارم، از سال 92 به بعد بودجه کاری کشور چند برابر شده است، باید برنامه ریزی کنیم و از به زانو در آمدن دشمن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری رسا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین