Friday 29 March 2024| ۰۰: ۰۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
دبیر شورای نگهبان:
البته به لطف خداوند و درایت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با هوشمندی علمای بزرگوار، وحدت شیعه و سنی در این کشور، مشکلی ندارد و نظام اسلامی با تفرقه افکنان برخورد می‌کند.
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدواریم جریان‌های تفرقه افکن وابسته به دشمنان اسلام، با تدابیر علما و اندیشمندان مهار گردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، حضرت آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در آغاز جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و حضرت امام صادق (ع) گفت: «هفته وحدت» سنت بسیار مبارکی بود که در نظام اسلامی بنا شد و فرصتی فراهم کرد تا وحدت شیعه و سنی مورد تأکید بیشتر قرار گیرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: البته به لطف خداوند و درایت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با هوشمندی علمای بزرگوار، وحدت شیعه و سنی در این کشور، مشکلی ندارد و نظام اسلامی با تفرقه افکنان برخورد می‌کند.

آیت الله جنتی در پایان ابراز امیدواری کرد در دیگر کشورها و بلاد اسلامی نیز شاهد وحدت امت اسلامی باشیم و جریان های تفرقه افکن وابسته به دشمنان اسلام، با تدابیر علما و اندیشمندان مهار گردند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین