Wednesday 24 April 2024| ۰۴: ۳۵ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
روحانی حوزه علمیه تهران:
امام راحل در کتاب ها،بیانات،صحیفه و وصیت نامه شان رهنمودهایی به مسئولین،اقشار مردم،روحانیت و دانشگاهی ها و دستگاه های اجرایی دارند.
عقب ماندگی جامعه امروز ریشه در دور شدن از اندیشه های امام راحل دارد

روحانی حوزه علمیه تهران گفت:همه عقب ماندگی که در جامعه امروز دیده می شود ریشه در دور شدن از اندیشه های امام خمینی(س) دارد.

مرادی محقق پژوهشکده امام خمینی(س) که برای زیارت در حرم مطهر امام خمینی(س)حضور یافته است،به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:مرور صحیفه و وصیت نامه حضرت امام خمینی(س)درس هایی می آموزد که راهگشای مشکلات زندگی امروز است.چنانچه رهنمودهای امام راحل را سرلوحه زندگی و دستورات اجتماعی قرار دهیم چالش های زندگی در عصر جدید تا حدودی حل می شود.

وی تصریح کرد:امام راحل در کتاب ها،بیانات،صحیفه و وصیت نامه شان رهنمودهایی به مسئولین،اقشار مردم،روحانیت و دانشگاهی ها و دستگاه های اجرایی دارند که اگر این دستورات را بیشتر به کار بگیریم شاهد خواهیم بود که روند زندگی مان با پیشرفت بهتری رو به رو می شود.

مرادی خاطر نشان کرد:خوشبختانه در پژوهشکده امام خمینی(س) شاهد هستیم که دانشجویان پایان نامه های فراوانی با موضوع رهنمودهای امام راحل را مورد بررسی قرار دادند و این مهم نیز اتفاقی است که نشان می دهد نسل جدید با آرمان های امام راحل پیوند خورده است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین