Thursday 25 April 2024| ۱۷: ۰۶ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
زائر تبریزی در حرم مطهر امام راحل:
انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(س) و همراهی ملت ایران راهی است که انبیا علیه السلام پیموده بودند.
دستاوردهایی که امروز در کشور شاهد تولید هستیم مرهون اندیشه های امام خمینی(س) است

یک زائر اهل تبریز در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:خوشحالم که خداوند سعادتی را نصیبم کرد تا به زیارت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیایم.

امیر زارعی دانشجوی کارگردانی صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان درباره علت حضورش در حرم مطهر امام راحل این چنین گفت:همه ما به خصوص نسل جوان مدیون تلاش ها و دلاوری های امام و شهدا هستیم.امنیتی که امروز در کشور حاصل است را مدیون رهنمودهای امام راحل بوده و ایشان در عصر خود انقلابی را به پا کرد تا ایران اسلامی برای همیشه روی پای خود بایستد.

این زائر تبریزی در ادامه بیان کرد:امام خمینی(س) تمام وابستگی های ایران به کشورهای دیگر را در زمان خود قطع کرد و امروز دستاوردهایی که در کشور شاهد تولید هستیم مرهون همان اندیشه هایی است که امام خمینی(س) برای مان به یادگار گذاشت.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(س) و همراهی ملت ایران راهی است که انبیا علیه السلام پیموده بودند.

زارعی بیان کرد:پیامی از امام خمینی(س) را به خاطر دارم در دیدار با شاه در رژیم پهلوی،وقتی امام راحل به دیدار با شاه رفته بود طوری شجاعانه با وی برخورد کرده بود که شاه خود را در مقابل امام راحل یک رعیت می دانستواین صلابت،قدرت و شجاعت امام خمینی(س) مورد تحسین بوده و همانند جدشان رسول الله بود.

زائر حرم مطهر در پایان خاطر نشان کرد:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران واقعا روح الله ،روح خدا در کالبد زمان بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: