Wednesday 24 April 2024| ۱۲: ۳۲ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
زائر اهل خمین:
تمام درس ها ،سخنان،سفارشات،وصیت نامه و سخنرانی های امام راحل را در زندگی ام به کار می گیرم و به نتیجه مثبت دست پیدا می کنم.
حضرت امام خمینی(س)رهبری کبیر،بزرگ و دانشمندی عالم بود

معلم بازنشسته اهل خمین که زائر حرم مطهر امام خمینی(س) است،گفت:اهل خمین هستم و افتخار می کنم که امام راحل اهل همین شهر و دیار است.

زینت شریفی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،افزود:امام خمینی(س)رهبری کبیر،بزرگ و دانشمندی عالم بود که در جهان همتا نداشت و هنوز هم هیچ شخصیتی مانند ایشان در جهان وجود ندارد.

وی تصریح کرد:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران الگو و سرمشق تمام مردم جهان بودند.چنانچه ایشان قیام نمی کرد و انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت همه مردم ایران در طاغوت و جهل آن زمان باقی می ماندند.

این زائر حرم مطهر بیان کرد:تمام درس ها ،سخنان،سفارشات،وصیت نامه و سخنرانی های امام راحل را در زندگی ام به کار می گیرم و به نتیجه مثبت دست پیدا می کنم.ان شالله که انقلاب اسلامی ایران ،انقلاب حضرت مهدی (عج ) باشد.

وی خاطر نشان کرد:هر سال سه مرتبه به حرم مطهر امام راحل برای زیارت می آیم.امیدوارم توانسته باشم به آرمان های مقدس امام خمینی(س) عمل کرده باشم تا درمحضر خدا روسفید باشم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین